![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Wie kan mij vertellen wat de verschillen zijn tussen een 1.6TD uit een bus (zeg een JX) en een 1.6TD uit een Golf (zeg een CY)
De duidelijk verschillen: Ander carterpan Andere in en uitlaat spruitstukken Maar zijn deze jonges intern ook nog anders? Kan me voorstellen dat door de gekantelde positie olie anders door het blok kan gaan lopen ofzo. Ik vraag me dit af omdat ik een JX wil gaan late reviseren voor mijn bus, maar een gereviseerde CY ruilmotor heb gevonden. Ofwel ben ik met het omzetten van spruitstukken en carter klaar?
__________________
Devious... Wie anders? |
#2
|
||||
|
||||
![]() na wat telefoontjes een stuk wijzer geworden:
olieaanzuig stukje (dat op de pomp zit) carterpan in en uitlaatspruitstuk En alle slangen en dergelijke maar dat spreekt voor zich natuurlijk Intern zijn ze dus gewoon gelijk en is het dus zo over te knutselen Ditzelfde geld ook voor een 1.9 TD (AAZ niet de TDIs natuurlijk)
__________________
Devious... Wie anders? |
#3
|
|||
|
|||
![]() de dealer gebelt, of was er een andere instantie die je deze info kon geven? Ik wil misschien over een tijdje ook een motorswap doen namelijk.
|