![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Mijn Golf 1 uit 1983 (1.5 automaat) is plotseling onregelmatig gaan lopen. De toeren schommelen stationair tussen de 880 en 1500. Ik heb het volgende al gedaan: - Contactpunten vervangen en gesteld - Rotor en verdelerkap vernieuwd - Bougies vervangen - Ontsteking afgesteld Weet iemand wat ik nog meer kan doen? |
|
|||
|
|||
![]() ik weet niet als dit type is uitgevoerd is met een Lambda sensor ?
Zo wel, dan zou ik die eens controleren |
|
||||
|
||||
![]() Vacuumslangetjes gecheckt op lekkage?
Trekt hij misschien ergens valse lucht?
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij heeft ie geen Lambda sonde.
Hoe kan ik het beste controleren of de vacuum lekt? Ik heb alle aansluitingen bekeken en deze zien er goed uit. |
|
||||
|
||||
![]() Controleer ook even het koelvloeistofpeil
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het koelvloeistofpijl gecontroleerd en deze staat goed.
|
|
|||
|
|||
![]() Mijne golf is net terug van de garage, en heeft nog nooit zo slecht gedraaid.
Zeer onregelmatig ik denk dat de carbu versleten is, tijd voor een nieuwe. Groeten Wesley |
|
||||
|
||||
![]() Check de voetpakking van de carburateur eens. Als de motor loopt, en je drukt wat tegen de carburateur en het toerental verandert is dat niet goed.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is de auto gelijk APK gekeurd? zo ja, misschien hebben ze het Co terug gedraaid en na het afmelden vergeten hem weer terug te zetten? |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal morgen eens op de carb. duwen. Kijken of het voetstuk is versleten. Het zou natuurlijk goed zo kunnen zijn dat hij daar valse lucht aan zuigt.
|
|
|||
|
|||
![]() CO is niets aan gedaan, die stond perfect. Maar ik zal nog maar eens terug gaan, en het probleem voorleggen, ik hoop dat hij ze kan oplossen, of ik koop een notchback.
Groeten Wesley |
|
|||
|
|||
![]() zou je zodra je meer weet het willen posten? heb hier een soortgelijk probleem en kom er nog niet uit.
dank alvast! gr |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb gisteren nog even onder de kap gekeken en op de carb. geduwd maar dit had geen effect op het toerental.
Hoe kan ik controleren of ik een vacuumlek heb? |
|
|||
|
|||
![]() Met remmenreiniger spuiten op de slangaansluitingen ed. Dan gaat het toerental schommelen als er een lek is.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nu al een schommelend toerental, dat is het probleem. Of gaat hij dan nog meer schommelen?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als je een lek hebt dan gaat hij vaak nog harder lopen.
|
||||
|
||||
![]() Moet ik daarna de remmenreiniger weer verwijderen of kan dat geen kwaad ?
|
|
|||
|
|||
![]() verdampt zeer snel dat spul.... dus gewoon erop spuiten
|
|
||||
|
||||
![]() Controleer je automatische choke eens
Ik heb wel eens gehoord dat daarin een pinnetje kan afbreken wat je bijna niet ziet . . . |
|
||||
|
||||
![]() Ineens? Dan is en vast iets van,rubber kapot