![]() |
|
|||
|
|||
![]() HEren,
misschien een domme vraag, maar goed ik heb vandaag mijn citi golf smoke/rode achterlichten binnengekregen voor mijn MK1, alleen zie ik dat ik nog een extra lampje kwijt kan in het binnenste rode gedeelte. Dus zeg maar naast de achteruitrijlicht. Waar dient dit voor? Ik heb namelijk de originele binnenwerk bekeken en ik zie daar wel een aansluiting zitten maar geen lamp in de fitting is dit een extra optie? |
|
||||
|
||||
![]() Misschien voor een mistlicht?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit is het mistlicht als ik het goed heb.. Had ook eerst andere achterlichten waarin een gat was gemaakt om het lampje van het mistlicht in te steken. Nu met het plaatsen van terug originele achterlichten merk ik dat er geen gat voorzien is om het lampje van het mistlicht door te steken.. Zou de licht unit eenvoudig kunnen aanpassen door een gaatje te maken maar dit vind ik zonde van de originele achterlichten die in perfecte staat zijn.. |
|
||||
|
||||
![]() is idd de mistachterlicht
je kunt ze eventueel ook voorzien van 2 21w lampjes en doorverbinden met de remlichten had ik ook bij mijn beige en blauwe golf 1
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hier ook... Net wat duidelijker dan standaard. |