![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat ik veel te veel kilometers rij voor benzine heb ik maar een dieseltje gekocht.
1.6D, met ruim 5 ton op de teller. Ranzig oud hok, ziet er niet uit, maar daar was de prijs dan ook naar. Eerst niet veel plannen. Schroefset en velgen van de Jetta omzetten, gloeierij in orde maken, nieuwe grill en dan voornamelijk veel rijden. En ja, op de foto's lijkt hij veel beter dan in het echt, maar het rijd, en daar gaat het om ![]() ![]() ![]() Ik maar morgen wel een paar foto's zonder sneeuw ![]()
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 14-01-2010 at 19:10. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, poosje gezocht naar een Jetta, maar de lagen niet echt binnen budget. Dan dit maar
![]()
|
||||
|
||||
![]() slaolie boot
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo op de foto's ziet de auto er inderdaad nog netjes uit.
|
||||
|
||||
![]() zo op de foto`s is er toch niets mis mee?
ik vind alleen een 1.9d al zo traag dat ik me niet echt voor kan stellen hoe een 1.6 diesel dan moet lopen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nog slomer ![]() zolang het maar rijd is het oke is de motto gok ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() ooh ruim 5 ton op de teller is dus net ingereden
![]() kan je nog een aardig eindje meer kilometeren ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
4bakje man, trekt als een speer ![]() Ook klein poosje een mk3 1.9D, die dingen zijn inderdaad niet vooruit te branden. Dit loopt sneller.
|
||||
|
||||
![]() las er anders gauw een lekker "kontje" aan
![]() veel plezier ermee en vooral veel dieselen ![]()
|
|||
|
|||
![]() 1.6td erin hangen:P. Gaat al stuk beter. Ach zo te lezen is ie dat niet waard. Gwn rijden met dat hok. En die booskijkets van de achterlampen er ff afgooien:P
|
|
|||
|
|||
![]() 5 ton????? netjes!!!
![]() gewoon in orde maken en een beetje stoomcleaneren van binnen en je rij een heel andere auto!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat is er precies ranzig aan dan?lijkt zo op de pics nog een heel knap karretje...
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht al ,zie ik daar nu van die achterlichtspoiler/booskijkers/plasicverlengersdingen??
![]() Vet ! ![]()
|
|||
|
|||
![]() 5 ton.. kan nog wel twee keer mee....
maat van me heeft die van hem tijd terug tot 1.100.000km gereden... daarna in de verkoop gedaan..... ding liep nog perfect had alleen vanwegen een distributie riem vervangingsfoutje na 900.000 km een koprevisie nodig....... wel geinig om je teller op 1 terug te kunnen zetten.. maarja daar ben jij nog lang niet.. je moet nog de helft... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is dus niet meer zo... Vroegah was de olie goedkoop, nu is een ltr. diesel vaak goedkoper ![]() Ach, of de golf mooi is of niet, als hij technisch maar goed is een het nog een tijd volhoudt? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nouja, hij moet eerst maar eens starten
![]() Net gloeirelais vervangen, maar nog geen resultaat... nu even uitvogelen hoe ik de gloeispiralen moet vervangen. Wel cruciaal, anders kan ik morgen niet met de faam op stap ![]()
|
||||
|
||||
![]() leuk toch, lekker goedkoop rijden zo
|
|
||||
|
||||
![]() Kreas weintsje Eibert. Een 1600d'tje kan weinig mis mee gaan, rijd altijd. Zelfs mijn 1900td'tje heeft al bijna 425 op de klok en dan hangt hij ook nog in een bus!
Succes ermee en sleutelse ![]()
|
|||
|
|||
![]() zolang zo'n apparaat olie en diesel heeft zal ie wel doorrijden. Ken genoeg 1.6 (t)d die dik over de 5 ton hebben gedraaid. Geen zorgen!
|