![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, ik heb het gehad met de witte. De auto is prima, hij rijdt perfect, laat me nooit in de steek en is in én keer door de keuring gekomen. Maar de 1.3 is me gewoon niet genoeg. Ik wil een auto die een beetje vlot is. Prima, hij is lekker zuinig, maar met die paar kilometers die ik maak maakt dat niet zo heel veel uit. Er is dus zeer zeker niks mis met de auto, maar het is gewoon niet dat wat ik wil. En thanks. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb je zelfs nog aan de schema's van 't contactslot geholpen zie ik. ![]() Wat ben ik toch een wereldgozer. ![]() ![]() Hoe is 't nou met die auto? Is precies mijn eerste Golfje / auto. Alleen dan in veel betere staat.
|
||||
|
||||
![]() Chris, ik hoop echt dat ze gaan dokken! Valt me nog mee dat er eentje uit de kast is geklapt.
En van dat slopen van die auto's van die gasten. Dat kan altijd nog, als je er nooit meer komt. Maar dan ga je, je wel erg verlagen (tot het niveau van rijkeluis kindje...). |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij staat veel stil laatste tijd. APK is verlopen en gezien de herrie en rook die hij produceerd valt hij nogal op.. en APK op deze auto lukt alleen Stijn. dus hij moet binnenkort naar haarlem. hij komt wel mee naar retro denk ik.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan altijd achteraf nog aangifte doen als ze zich misdragen he. ![]() Had al een mooie Jetta 2 gevonden voor 750 euro. Met 20 man moeten ze dat toch wel makkelijk bij elkaar krijgen. 50 Euro de man, en wat overblijft is voor Bassie. ![]()
|
||||
|
||||
![]() *odver de *odver.
Wat een klerelijers. Mensen die mij kennen weten dat ze zoiets niet bij mij hoefden te flikken. Op wat gescheld op het forum na vind ik dat je je voorbeeldig gedragen hebt. Was het in mij gebeurd stond de vergeldings actie de dag erna in de krant dat kan ik je wel vertellen. Ik hoop dat ze ook zo fair zijn om dat geld bijelkaar te rapen en je een andere te bezorgen. Veel succes met de afhandeling ervan. En BTW je mening over de cops deel ik.
|
|||
|
|||
![]() hey chris hoe is het nou afgelopen ?
heb nog wel een golf 2 1.8i voor je ![]() althans voor die zogenaamde huisgenoten die het voor jou kunnen overkopen hoef er geen hoofdprijs ervoor. ik hoor het wel van je via msn latersss
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meppen kan altijd nog hè. ![]() Als je dat zo kort er op doet valt het een beetje HEEL VEEL op, vind je niet?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als 't goed is komt d'r binnenkort een GTI-tje. ![]()
|
|||
|
|||
![]() goed kerel goed
![]() ![]() je ken mijn golf wel als onderdelen donor gebruiken heheheh
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wie heeft het over meppen ![]() ![]() Hopelijk komt het allemaal goed en vind je een andere van hun centjes ![]() |