![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu nog een setje bandjes scoren. Zit te denken aan iets breders dan 165/../15
bestaat 185/45/15 ook in een niet-nangkang variant?
|
||||
|
||||
![]() ziet er erg goed uit, ff je topic terug bebladerd, dik wiel! dik blok en in combinatie van een dikke jetta, ben benieuwd hoe dit gaat ogen als totaal plaatje
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ik ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de jetta naar Ron gebracht voor de inbouw van de 16v
![]() Nog even snel nieuwe wiellagers voor en achter geperst, boel ligt nu toch los.. Best een klusje aan de voorkant!
|
||||
|
||||
![]() Ron is goed bezig!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi man,wanneer verwacht je um helemaal klaar te hebben?
|
||||
|
||||
![]() Alsof hij er al jaren zit! Staat goed!
|
|
||||
|
||||
![]() heerlijk
|
||||
|
||||
![]() heel erg netjes wat blinkt dat..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Mooi zo!
|
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi!
|
||||
|
||||
![]() goed bezig daar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
Hoop dat ik er mee naar Worthersee kan ![]() Net weer even bij Ron geweest, verlanglijstje van hem meegekregen van spullen die ik nog mis. Motor hangt er nu in, oa schakelmechanisme zit er op. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super!
Wsee is dichtbij, dat wordt doorwerken! Zie je daar hoe dan ook wel denk ik ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ha kijk aan! Al even gemist..maar schiet lekker op zo te zien. Als er hulp nodig is bij het afstellen van de injectie hoor ik het wel.
Gr. Maurits |
|
||||
|
||||
![]() Wordt inderdaad krap A-J
Ik laat het even horen Maurits! Kleine update: Randje van de velgen ook gepolijst: ![]() ![]() Ron is ook supergoed bezig: Brandstofleiding er in ![]() ![]() En de remmerij ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() gaat lekker
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ff gas geven Tjeerd, dan komen we hem aanschouwen in mei.
|
|
||||
|
||||
![]() Keurig...!!!
|
||||
|
||||
![]() jammie!
ziet er erg goed uit manne! goed werk!!!