![]() |
|
|||
|
|||
![]() Erik, mijn persoonlijke smaak zou zijn dat de harten zwart met een polijste rand, dan zijn het super wielen.
Wat moesten die ATS wielen kosten? Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() Ja is altijd lastig zoiets,
Vind de nieuwe velgen ook wel mooi zo maarja vind het hart in kleur van de auto altijd wel super staan. Je hebt een PM over de prijs. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Het hart gaat toch niet rood worden, ze worden denk ik allemaal zoals de 2 nieuwe velgen.
Vind het op deze foto veel minder als ik had verwacht: ![]() Erik. |
|
|||
|
|||
![]() ach het is zeker niet verkeerd, maar zwart vind ik persoonlijk het mooist.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() Ja is altijd lastig om de goede keuze te maken,
Maar als ik ze in wil krijgen zoals de nieuwe velgen zijn dan moet ik ze toch eerst zwart maken en dan afdraaien, dus dan kan ik altijd nog beslissen om ze zwart te maken. Dan heb ik een beeld van hoe ze helemaal zwart zijn en als de voorzijde gepolijst is. Edit: zie dat je uit landgraaf komt, heb ik nog me jouw gepraat net voordat je ging, want diegene vertelde nog dat hij uit landgraaf kwam. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() marsrood.. met creme beige harten.. dat staat leuk
|
||||
|
||||
![]() Mmm, heb je toevallig een voorbeeld?
Vind marsrood met een goud hart ook wel mooi staan altijd. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind dat rode hart helemaal niet verkeerd staan hoor. Ik zou het of polijsten of een kleur die al voorkomt op de auto, dus zwart of rood
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja het is ook niet lelijk maar had het mooier verwacht,
Dus ik ga denk ik toch voor het gepolijste of het zwarte. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Grijs is ook supermooi!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo na het afstellen van de carburateurs mijn eerste tank leeg gereden,
en hij is nog zuiniger geworden ook. Oud verbruikt: 1:9.8 Laatste tank: 1:12.6 Dus naar mijn mening toch een aardig verschil. Helaas vandaag ook iets kapot gereden, ging van baan wisselen en zag een bultje over het hoofd. 1 bevestigingspunt van de draagarm: ![]() Hier dus maar snel een opvolger voor vinden en vervangen.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 21-05-2015 at 20:38. |
|
|||
|
|||
![]() Zeker wel een flink verschil in het benzineverbruik...
Balen van je bevestegingspunt!
|
||||
|
||||
![]() Damn is dat net gebeurd ? Op de maasbrug zeker
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja net voor de maasbrug, en was een aardige knal dus dacht toch maar ff kijke of er niks stuk is.
Ja je mag altijd langs komen maar dit moet zelf ook wel lukken, Zij maar 2 boutjes dusja. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Hallo Erik,
Heb je nog geluk gehad dat hij er niet verder onderuit is gekomen ![]() Even een vraag, Hoeveel psi is jou brandstof pomp ? Ben zelf bezig om de R1 carbs op een 1.8 ex te bouwen en denk niet dat ik daar veel meer druk voor nodig heb. Groeten van de andere kant van de maas Jeroen |
|
||||
|
||||
![]() Heb nu zelf 4,0 psi, maar had eerst een pomp van 4,5 psi en daar kreeg hij te veel druk mee. Die van 4,5 psi heb ik nog te koop dus als je er nog een nodig hebt en de goede is.
Erik. |
|
||||
|
||||
![]() 4,5 psi monteren met een T-stuk naar de retour toe. Als de vlotters vol zitten stroomt de benzine terug de tank in.
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad,
Zo heb ik dat zitten. Vanavond ben ik eens bezig geweest met een filterbak te maken voor de carburateurs. Hier volgen binnekort foto's van. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag aanwezig geweest bij de werkzaamheden van Erik tot in de late uurtjes. Hier wat foto's die ik tussendoor genomen heb. (geen super qualiteit
![]() Was wel mooi zo met die bouwlamp, had ik de camera maar bij. ![]() ![]() ![]() ![]() Dex.
Golf MK3 1.4 '93! R.I.P 21-12-'10.. Golf IV 1.6 SR Highline '99 (Sold) Daily: Golf VI 2.0 GTI DSG '09 ![]() Last edited by Dexizzle : 09-08-2010 at 23:59. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik weet niet of dit voor mij ook te veel is. stuur me maar een pm met wat je er voor wilt hebben dan kom ik anders wel een keertje naar de andere kant van de maas eens kijken hoe jij het in elkaar gezet hebt mooie airbox maar gaat dat niet als een gek resoneren ( het geluid van een kadett GSi met een powerrohr ![]() |