![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uiteraard kan dit. Zodra het totaalbedrag bekend is, zal ik mijn rek. nr. posten. Quote:
Bij deze 1 slaapkamer gereserveerd voor Oane en Joke! |
|
||||
|
||||
![]() Dames en heren,
bij deze is de mogelijkheid om voor de BBQ aan te melden gesloten, hieronder de definitieve lijst! 1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting 2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting 4. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting 5. Gerben - BBQ + overnachting 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting 7. Oane & Joke - BBQ + overnachting 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco - BBQ + overnachting 10. tspoon - BBQ + Zelt, in ner Ecke oder im Auto 11. Berend & Ytske - BBQ 12. Wytze - BBQ 13. Marco - BBQ 14. Antje en Daniel - BBQ 15. Lennart - BBQ 16. R0ck3t + (1-2 beifahrer) no bbq , 1x Große Zelt 1 x pavillion 1 pkw (jetta) Edit: Ik ontving van Alberto het advies om iedereen te verzoeken de BBQ vooraf te betalen. Hierdoor loop ik geen risico, en ben ik overal vanaf. Ook hiervoor vraag ik ieders begrip. Voorschieten is me eigenlijk te gek, het gaat om 25 volwassenen (kinderen gratis) x +/- 17,50. Dus ga maar na. Het totale bedrag volgt snel, en mijn rekeningnummer uiteraard ook Last edited by Jetta MaNiA : 22-09-2007 at 15:46. |
|
|||
|
|||
![]() zijn wij nou kiet johan
![]() jammer dat er niet meer duitsers komen maar dat mag de pret niet drukken |
|
||||
|
||||
![]() UpperrrrrrrrrrdeUp!
Aanmelden kan nog steeds!!!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja wissssssss ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is je Duits wel zo goed Alberto? Of rijd je daar ook wel?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zit er 5 dagen per week mein Deutsch ist jedoch angemessen Herr jurjen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach so, ich verstehe ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope, bij deze gesloten! Bovenstaande lijst de lijst der lijsten! Maandag as. ga ik naar de groothandel om prijzen te noteren, maandagavond word het definitieve bedrag bekent! Vanaf dat moment kan men dat overmaken zodat de definitieve lijst bekent word/is. |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze kan ik officieel bevestigen dat ik niet naar de BBQ zal komen op zaterdag en ook niet zal overnachten op camping. Ik zal mijn uiterste best doen om er toch op zondag bij te zijn.
Ik heb ook nog wat reclame gemaakt op een ander forum, maar blijkbaar is er niet veel reactie..... RECLAME
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zolang je er zondag maar bij bent ! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
erg jammer dan maar op zondag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar weer hopen op mooi auto poets weer, word wel weer tijd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen maandag ben ik er niet in geslaagd om op prijzenjacht te gaan. Dit word donderdagochtend. Dan probeer ik donderdagavond alles online te krijgen zoals het komt!
|
|
||||
|
||||
![]() Mensen,
net terug van de groothandel. Heel wat dingen met elkaar vergeleken, sommige dingen kunnen beter bij de supermarkt gehaald worden (aldi o.a.) Maar zeker 90% komt bij de groothandel vandaan. Bij deze verzoek ik iedereen € 17,50 per persoon over te maken op bankrekeningnummer 61.71.54.708 ten name van J. Lobbes. Doe dit voor 10 oktober! Ben je later, kan ik geen inkopen doen! Jullie begrijpen vast dat ik niet het risico draag dat er mensen (x 17,50 p.p.) niet komen opdagen. Mocht je toch niet komen, voor wat voor reden dan ook, laat mij dit dan weten. De hele berekening wijzigt daardoor en zal op zeer korte termijn moeten worden aangepast! Dit bedrag is gebaseerd op ALL-IN, drinken en eten is voldoende aanwezig. Is wel goed over nagedacht, dus denk niet het kan voor 15 euro ook wel. Hiermee is het niet te realiseren. |
|
||||
|
||||
![]() Ich bin dabei!!
Geld komt zsm je kant op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Geld word zo snel mogelijk overgemaakt! |
|
|||
|
|||
![]() Dat van mij heb je al . . .
|
|
|||
|
|||
![]() Geld is onderweg, inclusief overnachting
hopen op mooi weer volgende week
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is top! Alleen geld voor de overnachting dient betaald te worden aan mijn schoonmoeder! Als het al onderweg is, doe er dan verder niets aan, regel ik het verder! ![]() |