![]() |
|
||||
|
||||
![]() We zullen zien,
tuurlijk ligt je hart bij vw, en dat weet ik ook heel goed. Daarom ben ik er ook heilig van overtuigd dat er weer een leuke en mooie vw terug komt. Tot die tijd ga ik maar eens aan de slag om die van mij af te krijgen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan je je golf dan niet bij een goede garage "verkopen" zeg maar en dan in de bedrijfsvoorraad zetten, daar dan lekker op je gemakje aan werken en aan het eind van het jaar de golf weer terug "kopen"??
Is iig niet zo duur en lastig als schorsen...
|
|||
|
|||
![]() Jammer hoor, is een mooie golf.
|
||||
|
||||
![]() Het is een hele mooie Golf, als er nou een andere VW(die ten minste zo mooi is
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet wat je gaat missen, het dashboard van een golf 2
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Niet wegdoen PJ, gewoon die paar veranderingen doorvoeren en dan kun je naast die fransman gaan staan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is inderdaad een hele geile bak, originele grill erin en je kan ernaast gaan staan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() PJ je was/bent lekker op weg, dus gewoon zo door blijven gaan. Zet dat peugeot verhaal maar lekker uit je koppie, lekker vw blijven rijden. Is het beste voor iedereen en zeker voor jou
![]() ![]() En zomaar uit de groep stappen kan ook niet he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb jou nog nie gesproken, maar was in zo'n dip naar dat zakken van mijn ce rijbewijs dat ik gewoon wat anders wou hebben...moest even wat nieuws hebben als afleiding. Vandaar dat verhaal 205, blijf erbij dat ik het zeker een superauto vind en als er wat anders als VW zal komen dat toch echt een 205 gti word ![]() Maargoed, we gaan rustig verder met de Golf en zal nu ook afgebouwd gaan worden. Hoe en wat ga ik nu maar niet al te veel over zeggen, staat en vorige threads al aardig beschreven, moet de plannen nu eerst maar eens waar gaan maken ! Volgend jaar zal de golf hopelijk weer tip top zijn ![]() Groeten, |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() houden man kunnen we volgend jaar weer even biertje drinken bij dub05.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jah precies, dat is toch ook een reden waarom ik VW toch echt de nr 1 blijf vinden. Er is zoveel voor te doen qua evenementen en dergelijke. Elke sloop heeft een golf staan, ideaal ![]() En over Dub05 Ruurd, dat gaat weer helemaal goedkomen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu we weer volle moed verder zouden gaan met de Golf is mij het volgende overkomen:
Reed gisteravond terug van mijn werk. Rij op een 80 weg en reed daar netjes 80km/h tot ik opeens een gigagroot hert aan de kant van de weg zie staan ![]() Je raad het al, die sprong ervoor !!...Gigantische knal en flinke schade aan de auto ! Auto helemaal compleet onder het bloed en uitéén-gespatte organen. Nu maar eens kijken wat we er mee gaan doen ! |
|
||||
|
||||
![]() Dat is mooi @#$% dan , klote beesten.
succes er mee verder. |
|
||||
|
||||
![]() Damn, das balen PJ.
Beest kan daar ook niet veel aan doen. Samenloop van omstandigheden ![]() Heb je foto's ? Succes verder, en gewoon maken dat hok ![]()
|
||||
|
||||
![]() Schade kan je claimen bij de verzekering (of waarborgfonds), maar dan moet je wel gestopt zijn en de politie erbij hebben gehad.
Succes met de afhandeling en ik zeg... gewoon weer herstellen en doorrijden.
|
||||
|
||||
![]() DAMN !!!
Hoop dat je schade vergoed zal worden !!! ![]() ![]() ![]() Hoofdzaak is natuurlijk da je zelf niets hebt maar het is wel om te ![]() ![]() Heb je al fotos van hoe hij er nu uitziet?
|
||||
|
||||
![]() Schade wordt nie vergoed en het waarborgfonds keert ook niets uit. Ik had ter plekke moeten bellen naar de Politie, maar dat was nog wel het laatste waar ik toen nog zin aan had.
Auto staat nu bij de Auto-schadehersteller en de schade bedraagd een 900 euro, waar ik niets van vergoed krijg. Jammer maar helaas, je doet er niets aan ! Ga nu eerst eens kijken hoe de auto terug komt en dan kijk ik wat ik ermee ga doen. De kans zit er dik in dat ik er helememaal me ga stoppen en dat ik wat anders terug ga kopen. We zullen zien hoe het schip strand, ik laat nog van mij horen ! |