![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha grapjas...de hele auto is net gepolijst,behalve de motorkap die wil ik misschien ook nog laten spuiten ![]()
|
|||
|
|||
![]() respect man
![]() ben erg benieuwd naar het geluid! en natuurlijk de prestaties ![]()
|
||||
|
||||
![]() idd zal wel lekker bruut klinken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
arjan gaat door voor de breedbeeld-magnetron ![]() thanks jongens,volgend jaar zeker te zien op meetings(om zelf te bepalen of het geluid al dan niet bruut is ![]()
|
||||
|
||||
![]() zal hier maar reageren dan.....
vet project, apparte motor ook. maar ik ben niet echt fan van de Bra. en over fast and furious achtig gesproken: ik vind een paar vdo'tjes toch net wat strakker staan
Scratch the surface! ![]() -Golf 2 '841.9TDI Last edited by joostvw : 05-09-2009 at 17:51. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
meterpaneeltje word overnieuw gedaan omdat de plamuur kleine haarscheurtjes heeft,daarbij worden de zilveren ringen zwart gemaakt. ennuh als ie niet op contact staat zijn de meters zwart ![]()
|
||||
|
||||
![]() beter!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
argh wat een frustrerende foto.. ik heb dezelfde bbs benetton velgen waarvan inmiddels al een jaar geleden de naafkappen van zijn ontvreemd en ik heb nog steeds geen nieuwe gevonden ![]() ps. kan ik niet iemand geld geven om ze terug te jatten? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dankje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
benetton?? dit waren 7x15" 'Micheal Schumacher F1 Edition' apparaten,tenminste dat stond in de velg....op dit moment is een andere forummer erg gelukkig met deze wielen,dus van mij kun je iig geeen naafkappen meer stelen ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() warempel, je hebt nog gelijk ook.. ik heb altijd gedacht dat het bbs benetton velgen waren, maar bij nadere inspectie van de velg zie ik het staan
![]() ik wil die naafkapjes graag eerlijk kopen, maar tot op heden heb ik nog geen adres mogen vinden.. ![]() waar woont die mede forum genoot? ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wil je ze nou eerlijk kopen of eerlijk stelen? ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Boolean, ik heb nog wel een set van die naafkapjes, zitten alleen nog wel 16x7,5" ET35 velgen en 215/40 banden aan vast
![]() PB maar bij interesse. Velgen worden ook wel BBS RBE's genoemd. Naafkappen kun je origineel bij de dealer krijgen. Zijn dan wel met VW logo en zonder de gaatjes... Zitten onder de Golf Mk3 Cabrio. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mk3 cabrio-velgen hebben iets ander model(misschien passen de doppen idd wel)deze velgen zijn zover ik weet nooit door VW af-fabriek geleverd.....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
lol bedankt voor het aanbod maar voor mijn gevoel rijd ik nu al op houten wielen, laat staan als ik een grotere maat velg met nóg minder rubber monteer.. ![]() ![]() wat die naafkapjes betreft, ik ga mijn geluk elders beproeven ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je ze maar niet steelt dan,wat gij niet wil dat u geschiedt..... ![]() VERDER ON-TOPIC AUB......
|
|||
|
|||
![]() Quote:
voor een Fries ben je toch goed thuis in de Nederlandse taal! ![]() ik heb de naafkapjes inmiddels eerlijk gekocht! sorry voor het hijacken van dit topic ![]() als je jouw geblazen 1600 tegenover een atmosferische 1800 zet (16V KR), merk je dan een duidelijk verschil in acceleratie/top snelheid?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
fries? wil je me nooit weer zo beledigen? ![]() ![]() en heb geen idee hoe het gaat aflopen als ik tegen een KR sprint,maar heb er alle vertrouwen in ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
een kennis van mij heeft namelijk een opel corsa opc welke eveneens over een 1.6 geblazen motor beschikt, maar in sprintjes heeft mijn oude golfje het er toch moeilijk mee (lees: legt het af). voorheen liepen we op top gelijk (226 km/u), maar na vervanging van mijn einddemper (origineel) wil het golfje niet harder meer dan 221 km/u op de navi. ik speel al enige tijd met het idee om mijn motor om te bouwen naar turbo of lader. helaas is de ruimte hier in noord-brabant beperkt en kan ik niet een paar maandjes met de trekker naar school of werk zoals ze dat in het noorden van het land doen.. ![]() daarbij komt nog kijken dat de primitieve k-jetronic injectie van de kr vervangen dient te worden door een digifant of programmeerbaar systeem. ik weet het echter goed gemaakt: jij bouwt een geblazen golf mk2 16v, rijdt er een paar maandjes in en verkoopt hem vervolgens voor een schappelijke prijs aan mij. mooie deal dacht ik zo, toch? ![]()