![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was vanmiddag even op de zaak en ben er nog eens omheen gelopen. Ik kan er wel aan wennen denk ik. Hopen dat ik morgen betijds klaar ben. Dan kan hij de was in.
|
|||
|
|||
![]() proef ik hier toch twijfel Jaap ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee juist steeds minder. Heb net mn werk voor morgen. Ben wel heeeeeel vroeg terug. Denk dat de was nog niet open is om 6:30.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() zo druk ? |
|
||||
|
||||
![]() http://link.marktplaats.nl/270105068
erg netjes voor die prijs! en volgends mij ook erg leuk onder de country!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had kunnen weten dat er een addertje onder het gras zat. Mag morgen middag alweer vertrekken naar parijs.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Da's geen geld, maar wel veel te klein voor een Country! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zag dat dit nog nieuw in assortiment is bij vw classic parts: Abdeckblech für Hinterachsaufnahme, Golf Country Artikel 193 199 073A (links) Pro Stück 136,85 € (incl. MwSt. zuzüglich Versandkosten). Artikel 193 199 074A (rechts) Pro Stück 136,85 € (incl. MwSt. zuzüglich Versandkosten). ![]() weet niet of ge daar iets mee zijt? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heeft hij nodig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bijna 139 euro per stuk, koop je nog een Golf voor, of 2 van die blikjes.
Lassen is dus de moeite... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee dus: http://www.volksforum.com/forum/sho...0103#post920103 heb er helaas gewoon de mogelijkheden niet voor.
|
|||
|
|||
![]() Jammer Jaap
ff op MP en de Country opkoper halen hem wel op druk er wel ff 1800,- op |
|
||||
|
||||
![]() ja misschien. Maar dat heb ik er ook niet voor betaald bij jou... Dus ik geef liever eerst een forumlid de kans.
Zit trouwens een gloednieuwe originele einddemper op menschen... en die zijn duah!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zeker , maar op mp kan er wel 1800,- op demper is idd spik slinter nieuw ![]() |
|
|||
|
|||
![]() En wat ik heb gehoord is de Country van Jaap verkocht , en in goeie handen
Hoop dat die auto weer in orgineele staat op de weg komt Hij is het zeker waard ![]() Maar omdat ik nog geen topic heb over de rode Tirguan die ik nu heb ga ik maar verder in dit oude topic : Bij deze zal ik hem dus maar hier ook even voorstellen Golf Country , op kenteken in nederland in 1993 , door dealer van Mossel in Ooisterwijk Nu 116.d km gereden , boekjes er bij , alle rekeningen noem maar op Ben inmiddels even onder de hele auto door geweest maar kan bij deze auto geen spoor van roest bekennen Waar ik dus weer uit opmaak , dat die wax zooi overal in de deuren en balken goed zijn werk doet .. ![]() Wel heeft ze een paar parkeer deukjes , die er binnen kort wel even uit gaan ![]() Hier bij de foto's die ik nu heb van de auto . Er zullen vast meer volgen Bij aankoop : ![]() Nu : ![]() Ben er lang naar op zoek geweest maar country nummer 3 is eindelijk daar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij staat er mooi voor hoor, maar dat is jouw wel toevertrouwd! Laatst al even bewonderd, maar leuke auto
![]()
|
|||
|
|||
![]() Alweer 1??? Ga je deze nu wel houden en later niet wegdoen zodat je dan weer op zoek kan naar 1.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk dat jij daar wel de laatste bent die daar recht op heeft om over te oordelen . ![]() Ziet er goed uit Alberto, volgens mij op MP zien staan . Klopt dat ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kan die jongen ook eens lekker zijn gang laten gaan. Hij heeft er enorm veel plezier in dit soort wagens [en andere mk2's enzo] te kopen, op te knappen en te verkopen. Zo verdiend hij nog wat om de hobby te betalen en red hij de ene na de andere VW van de sloop. Lijkt me niks mis mee wat Alberto doet. Ik kan dit soort dingen alleen maar aanmoedigen in plaats van constant af te kraken.