![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto
![]() Zeer fijne motor zo'n 2.0 x- flow!
|
|
||||
|
||||
![]() Is een ABA blok. thanks ja doe mn best maar had wat problemen met dat inloggen .. dat is inmiddels verholpen.
Gaan de schotels van de bak omzetten en met dezelfde assen door, dat moet goed gaan is niet zo natuurlijk dat we altijd maar vol vermogen gaan rijden. Wanneer het idee voor turbo of carbs doorgaat over een tijdje dan is het wel verstandig om de assen te veranderen maar voor nu laten we het zo.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat dacht ik ook ![]() ![]() ![]() *666 post : ![]()
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 16-07-2011 at 13:49. |
|
||||
|
||||
![]() Zo Mike en vriendin, lkkr bezig! De PF deed het niet meer naar wens of was dit de planning
![]() 2.0l GTI jonge? Die wil wel sjouwen straks! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met de RP is niks mis mee maar na dat hij toch al 4 ton heeft gelopen snakken we stiekem toch naar wat snellers ook wordt deze bak al minder, slecht in zijn 2 en in zijn 5. verder is het gewoon nog steeds starten lopen en gaan. ![]() ![]() Andere bak + blok, stond al een tijdje op m'n lijstje en nu is het zover straks 130 pktjes gaat helemaal goed komen, heb al veel zin in de maandag ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan ik me voorstellen ja, veel succes en plezier ermee! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 1.8 is eruit,kabelboom is eruit.
toen we alles los hadden liggen kwam er zoveel ellende voor de dag dat we besloten hebben om het een beetje netjes te maken d.w.z. roest en andere ellende verwijderd,motorruimte in zinkspray en afgelakt in zwart met blanke lak.zo ziert het er vooreerst netjes uit en kan later altijd nog in kleur gezet worden.morgen gaat de 2.0 erin,staat al helemaal klaar,omgebouwd en wel.mike heeft wat foto's getrokken maar krijgt ze niet online atm,dus denk dat we eerst een bier pakken nou.[net nog even naar w'geest geknald,waren de luchtmassameter vergeten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed bezig ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() thanx jarno!
k#t i-phone....zegt mike.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
sorry onze fout hellemaal vergeten ![]() jullie waren net weg zij elly waren wij ook al weer thuis. ![]() ben benieuwd naar de foto,s. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geen probleem,het is mij ook niet opgevallen.gaat op zich wel goed,wat kleine bedradingdingetjes die me nog niet zo helder vallen maar om daar uit te komen moet er eerst prik op.komt zeker goed,heb er een schema bij dus morgen lekker elektricien spelen ![]()
|
||||
|
||||
![]() nette auto zo!!
Hoe heb je die achterste hoofdsteunen erin gemaakt als ik vragen mag?:$ |
|
||||
|
||||
![]() foto's;
edit,staan wel allemaal door de war zie ik ![]()
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit wordt een bijzonder exemplaar.
Mooi werk allemaal, ga zo door.
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit mannen ga zo door.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() handige jongens (en meisje) daar in de polder!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |