![]() |
|
||||
|
||||
![]() miss wel , heb nu een bod van 6500 ,-
dus kijk wel even . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lees het nu pas.....nee was ik niet. Volgens mij wordt Malaga ook alleen aangevlogen door die sleutelhangers van ons (Airbus A320).
|
||||
|
||||
![]() ![]() Heb de jetta nog tot maandag .. zit er hard over de denken om de bora eruit te doen .... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is dat met of zonder airride.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb nog nix gezien ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das niet veel pimp, hoe komt dat? V5 gaat toch rond de 8 / 9eu voor de golf? en dan heb jij zelf nog een bora |
|
||||
|
||||
![]() Sorry guys,hij is terug naar de garage
Blijf toch voorlopig maar bij De' bora ![]() |
|
||||
|
||||
![]() goedzo
|
|
||||
|
||||
![]() GVD! krijg ik net tel. van de vw dealer heeft er een Golf + tegen mijn auto aangezeten .....
![]() achterbumper er deuk in achterscherm ![]() tsss als je een golf + hebt is alles wat groter snappen,ook de kans op schade ze dat niet ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() He Peet ben je nou zo kwaad dat je ook al niet meer kan typen of heeft onze verse pappa slaap tekort
![]() Hoe dan ook mooi kl@te van wat ik er van begrijp. Sterke ermee |
|
||||
|
||||
![]() pffff, k*t voor je,zeker als je 'm naar een "dealer" brengt.
Breng je hem al niet naar een beun, gebeurd er nog zoiets!!!!!!!!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() zow carterpan weer naar de "(*)&$)@
![]() 2e x al klote drempels, heb je luchtvering raak je ze nog ! ![]() ook fijn dat ze van alu zijn en 280 ex kosten ![]() Maar niet getreurt, papa heeft vorige week nieuwe wielen gevonden voor de bora ![]() maakt weer een hoop goed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet t ik weet t
![]() Dikke wheels, wiel-broeder ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan daar dan niet een beschermplaat onder gemaakt worden? Looks is mooi, maar ik vind dat 280 euro toch wel iets meer weegt...
En wanneer komt er een sneek preview van de wielen? |
|
||||
|
||||
![]() Ben eens benieuwd Peter...
|
||||
|
||||
![]() Sterker nog ..... dr zit een rvs plaat onder maar die was aan het door slijten
dus .... ![]() Duurt nog even voor ik pic maak van de wielen, ze zijn nog onderweg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet het niet, maar ik vermoed wel iets..... Stijn-Peter-wielbroeder= vrij evident!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd Peter..... Jij als wielen pimp zou er wel weer iets unieks van gaan maken...
|
||||
|
||||
![]() small teaser :
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kneuw!
![]()