![]() |
|
|||
|
|||
![]() Laatste delen gespoten, hoi, hoi, hoi!! Morgen nog wat uitpoetsen, en waarschijnlijk wordt mijn voorspoilert morgen bezorgd!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Weer wat foto's gemaakt!
![]() Toen pap haar van de week net gespoten had... ![]() Her lovely ass... ![]() ![]() Achterlichtje! ![]() Matzwart logo'tje...! ![]() Weg, kleurverschil! ![]() Charmant snuitje..... ![]() En inderdaad, dit zijn dezelfde lampen als eerst... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor, nu nog even kentekenplaten met dikke letters....en klaar ist ie.
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er heel goed uit! jij boft idd met zo'n handige pa
Keep up the good work. Gr Bart |
|
|||
|
|||
![]() Theo - Thanx! Misschien inderdaad nog eens doen, ja! En dan te bedenken dat er, mede dankzij jou uiteraard, nog genoeg updates aan komen!
![]() golf1bart - Bedankt man! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vandaag even de achterbumper eraf gehad, alles schoongemaakt achter de bumper, en nog wat tectiel verwijderd...Tot onze verbazing zag het er beter uit dan verwacht, aanschouw dit maar eens!! Na 20 jaar............
![]() ![]() En ja, het CL logo is dan niet echt meer toepasselijk...dus heeft mijn vader het logo erop gemaakt wat er dus wél op hoort, na alle veranderingen! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zojuist m'n bestelling van Theo ontvangen!
![]() Betreft nieuwe GTI logo's, showplaten en de nieuwe einddemper, dát gaat mooi worden!! ![]() Uiteraard big thanks to VW-Wobshop! Johan was er niet meer aan toe gekomen, om de onderlip te verzenden, dit doordat zijn auto verkocht werd, vanmiddag wordt de lip verzonden, en dan hopelijk morgen binnen...! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Enkele minuten geleden is de onderlip afgeleverd! Mijn grote dank gaat uit naar Johan-dtc...! De lip is werkelijk zowat in nieuwstaat, dus zodra de lip eronder zit valt het hier te bezichtigen...
![]()
|
|||
|
|||
![]() Onderlip is vanavond meteen mooi opgepoetst, en gemonteerd!
Uiteraard geeft dit weer aanleiding tot een serie foto's! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat hou ik toch van die auto!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi kleurtje zeg!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dank je wel voor je prachtige compliment, Wouter!
![]() Wat betreft 't gedeelte onder de achterbumper...daar zat een hoop tectiel op gespoten, dus toen we de tectiel gingen verwijderen, was het even toch wel spannend wat we aan zouden treffen...het kwam er dus zo onder uit, wat ons 100% meeviel!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nog even een nette verlaging en deze auto is af! mooi hoor
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Dank je!
![]() Wie weet komen er nog eens verlagingsveren onder...te laag wordt 'ie iig niet! En er ligt nog een nieuwe einddemper te wachten, dan steken er twee blinkende buisjes door de sparing heen! ![]()
|
||||
|
||||
![]() wel strak hoor die onderlip
![]() als je nog een keer wat zoekt, plaats t maar hier, heb nog wel t een en ander liggen
|
||||
|
||||
![]() Word zolangzamerhand een erg nette auto kerel ! goed bezig !
|
|||
|
|||
![]() Zo net ff het hele topic door gelezen.
Hele strakke MKII heb je daar zeg, ziet er heel goed uit. En voor alle mensen die helpen om deze droom waar te maken, niets anders dan diep RESPECT
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
|||
|
|||
![]() Johan-dtc : Thanx man, het plaatje klopt nu vele malen beter, nogmaals bedankt!
Zo gauw ik iets zoek, zul je het hier uiteraard lezen! ![]() jettaracing : Dankjewel hey! Ook keurig gepoetst zoals je ziet... ![]() GolfIII White : Bedankt voor 't compliment! Ja, en ook ik heb vanzelfsprekend veel respect voor iedereen die me helpt met het bouwen van m'n droomauto! En de reacties hier geven me ook veel moed! ![]()
|
||||
|
||||
![]() het uiterlijk smeekt nu om een 16v
![]() ![]() hou wel in de gaten dat je de uitlaatuitsparing moet vergroten om een dubbele 16v pijp te plaatsen[wat ik opmaak uit je reactie hierboven]of nouja moet,laat ik het zo zeggen,anders is het geen pan.is trouwens simpel te realiseren met een ijzerzaagje in de deco en dan gewoon het randje volgen.
|
|||
|
|||
![]() Thanx! Tja, een sneller blok zou wel gaaf zijn...de droom blijft een VR6 motorblok, althans, de droom op technisch vlak...
![]() Mijn vader heeft al rekening gehouden met de uitsparing...de uitsparing is half dicht, dus als dat ene stukje eruit wordt gehaald, past de einddemper gewoon! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() jup
![]()