![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die wilde ik maken (inboard)maar de accu's van de go pro waren op ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefelitieerd Frank dat hij nu helemaal legaal is!
Quote:
Ik heb je auto enkele keren voorbij horen rijden, maar het zou echt zonde zijn als dat geluid minder was ![]()
|
|||
|
|||
![]() Geluid is op het circuit ook een issue.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks! Ik denk dat ie met airbox , wel wat minder hard, maar nog steeds erg lekker zal klinken Quote:
Dat is het ook inderdaad, op de avond sessies op zandvoort bijvoorbeeld is de limiet tot 19:00 92dB, en daarna zelf 89dB en daar kom je vrij snel aan als je volgas voorbij komt. |
|
||||
|
||||
![]() Van harte Frank. Wat een mooie kers op een toch al heerlijke taart
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik wacht (on)geduldig af... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
U vraagt wij draaien ![]() ![]() De AFR-meter moet ik nog even knap inbouwen ![]()
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 30-06-2019 at 09:05. |
|
||||
|
||||
![]() Wat een geweld😎 klinkt top!
|
|
|||
|
|||
![]() Dat lijkt heel hard te gaan. Mooi.
|
|
||||
|
||||
![]() Super gaaf! Wat een geluid!!
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel erg gaaf Frank! Lekker gevoel hè, om na zoveel jaar eindelijk te vlammen in je Golfje 😁
|
|||
|
|||
![]() Wat moet dat zalig zijn om eindelijk na zo'n lange tijd te kunnen knallen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Geweldige sound! Dat klinkt toch een heel stuk beter dan zo'n trombone... ;-)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Ja echt super! Wil nu graag snel een keer het circuit op om hem echt te testen, op straat met al die zondagsrijders tegenwoordig is dat toch wat lastig ![]() Quote:
haha zo is het, je wilt het liefste de hele tijd volgas om 'm maar te horen! Airbox is overigens besteld, duurt nog even voordat die binnenkomt. |
|
||||
|
||||
![]() Damn, hij loopt echt heerlijk!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat klinkt echt super!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wel je hand langer aan het stuur houden hé
![]() Al trekt die niet eens één kant uit |
|
||||
|
||||
![]() Haha jaja.. Het valt inderdaad wel mee met het torquesteer, het hangt een beetje van het wegdek af
|
|
||||
|
||||
![]() Mooit geluid zit erin, dat zal ongetwijfeld een dikke glimlach geven op het gezicht
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is het gek dat ik deze al een paar keer bekeken heb?! ![]() ![]() Potverdikke, dit topic motiveert mij ook iedere keer om zelf aan de slag te gaan. Bedankt Frank!