![]() |
|
||||
|
||||
![]() ga zo door mooi ding
alleen die bra eraf das echt helemaal niks ![]() succes |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind juist dat complete zwarte front zo wel wat hebben. Moesten nog smoked aero's bij...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach, zal wel meevallen joh, de politie staakt, en je mag als ik het niet fout heb tot 5 dagen nadat de auto gekeurd had moeten zijn nog steeds met de auto rijden. |
|
||||
|
||||
![]() Nah, das niet waar. Ze kúnnen coulant zijn als je een afspraak heb, maar als ze willen kunnen ze schrijven. Datum is datum, kun je niet omheen.
|
||||
|
||||
![]() Sinds het Corrado interieur in de Jetta zat moest ik nog steeds een goeie oplossing vinden voor de "gaten" aan weerskanten van de rugleuning. Dit omdat de Corra bank smaller is.
Heb dit op de volgende manier opgelost en ben er wel tevreden over: Eerst een frame gemaakt op de 4 deurs kappen en deze volgepurt: ![]() Op maat afsnijden en vervolgens in de poly-plamuur gezet (poly+matjes was de eerste manier, maar dit werkt niet zo mooi): ![]() Vervolgens alles bekleed met dezelfde stof als de hoedenplank en erin gezet: ![]() ![]() ![]() En op de foto ook te zien, de nieuwe deurpanelen, dankzij een tip van Alberto van de sloop kunnen redden en deze er ingezet ![]() Zoals gezegd, ben er aardig tevreden mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat heb je leuk gemaakt zeg! Creatief.
|
||||
|
||||
![]() Beetje jammer dat die plamuurgeur soms nog wel eens de kop opsteekt...
Terwijl het een maand bij de verwarming heeft gelegen...
|
||||
|
||||
![]() Even op de foto met de Jetta III
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En de Vento: ![]() En daarvan vind je meer hier
|
||||
|
||||
![]() Die Vento ligt inderdaad plat op z'n bek!
Over die plamuur, mooi gedaan. Maar mocht het blijven "ruiken", misschien (weet niet of je dit nog gedaan had of niet) toch even spuiten en daarna de stof er over. Dan kan de lucht er niet doorheen. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's! leuk gedaan met die opvulling!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inmiddels geen ergelijke geuren die er niet inhoren meer in de auto. Waarschijnlijk is het spul nu "geaclimatiseerd"
|
|||
|
|||
![]() Netjes gedaan, dikke Vento trouwens !
|
|
||||
|
||||
![]() Er is nog een lichte twijfel bij mij.
Had een setje Atev's en nu wilde ik óf zwart óf bruin. Wat vinden de VW-ers ervan? (Deksels ff in de kleur erbijdenken (of is dit ook wel wat?)) ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zwart.
|
||||
|
||||
![]() In ieder geval GEEN bruin.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zwart (eigenlijk zilver maar die stond er niet bij...) .
|
|
||||
|
||||
![]() Hmmz, tsja straks ook ineens een hap eruit met dat chocoladebruin (Net zoals die Axe reclame dan heh
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind zilver(staat er indd niet bij)ook mooier,staat beter onder een donkere auto maar das weer persoonlijk.
groet johan joure |
|
||||
|
||||
![]() an wie is die vento, btw... zie er altijd een petje in hangend over de pook, veel te snel rijdend door het centrum van Heerenveen
|
||||
|
||||
![]() Is van een maat van mij hier vandaan.