![]() |
|
||||
|
||||
![]() ...en nog steeds netjes! houden zo...
Ik sta (zelf) versteld dat de velgjes nog steeds zo mooi glimmen; twee jaar na het opknappen ervan... Kostte wel veel tijd, maar verder alleen een busje Action zwart en een busje Action blanke lak Ã* € 2,- ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() En gezien het grote aantal foto,s erg trots op de door jou geredde fire&ice
(jou = vento vice) En volgens mij ook wel een beetje blij dat de kop niet lek is ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeker ben ik trots op mijn Fire&Ice!
Mensen, we weten nu wel dat Vento Vice en Dr. Golf mijn auto gered hebben van de ondergang. Dat is ook goed te lezen en te zien in Vento Vice zijn Topic . Het betreft nu mijn auto en wat geweest is geweest. Het lijkt wel of er geen afscheid genomen kan worden. Ik hoef niet alles te weten wat jullie eraan gedaan hebben, kijk liever wat ik eraan doe en besef dat ik degene ben die de belasting en de verzekering betaal.. ![]() Steeds maar dat ikke ikke.. Die velgen neem ik nog wel een keer onder handen zodat alleen de kooi nog maar jou creatie is René ![]() ![]() En natuurlijk ben ik blij dat de koppakking nog goed is! Had ik nooit verwacht dat het alleen maar de dop zou zijn.. Sindsdien vele km's probleemloos gereden ![]() Op termijn zijn er wel plannen zowel op exterieur en technisch vlak maar dat moet wel passen in het financieel plaatje ![]()
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 02-04-2011 at 23:20. |
|
||||
|
||||
![]() @Jarno:
![]()
|
|||
|
|||
![]() ja idd
|
|
||||
|
||||
![]() ...IK zei alleen maar:
Ik sta (zelf) versteld dat de velgjes nog steeds zo mooi glimmen; twee jaar na het opknappen ervan... ...verder nix! (...er staat niet eens bij wie dat heeft gedaan...)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 03-04-2011 at 09:19. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en zo is het!! ![]() ![]() Aldus de eigenaar van deze mooie VW Golf GTI Fire&Ice ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar ik weet wel dat jij je spul bij de Action haalt en daar ben ik nu eenmaal geen fan van ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wauw!Wat een mooie foto's op pag.12
![]() Vooral op dat bruggetje ![]() Moest je uitstappen op dat randje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, thnx! Uitstappen ging nog wel hoor ![]() Moet zeggen, valt niet mee om leuke spots te vinden! |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto`s Jarno! Spot je vast nog wel een x in de provincie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx René! Komt vast goed! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed bezig jongen, hou hem zo ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Mogelijk een motor-swap dus, maar wat ben je van plan met het exterieur, dan?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() zeer nette mk 2 m`n complimenten
ps de laatste foto van je auto op pagina 6 is nu mijn achtergrond :$
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whaa supah jaah! ![]() Dat zijn nog eens complimenten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou de auto verkopen, alleen om dat gezeik te voorkomen, Jarno. Ik heb het al eens eerder gezegd in dit topic, maar ik zou er gek van worden als de vorige eigenaar me probeert te vertellen wat ik moet doen.
Gelukkig krijg ik alleen maar hulp van de vorige eigenaar als ik er naar vraag, en verder een "veel plezier en succes". Hoe dan ook, ondanks eerdere reddingspogingen, red jij deze auto echt van de ondergang: Mooi ding!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zolang de PF zich goed houdt blijft ie mooi waar ie zit ![]() Ik zit te denken aan; -4 nieuwe banden -Schroefset -R.V.S uitlaatsysteem vanaf spruitstuk -Juiste kleur motorkap? ![]() -Dikke bumperts in origineel LC4V met mistlichten die wél fel branden Maar eerst de A.P.K eind mei ![]()
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 04-04-2011 at 19:16. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mwaa Lars, zo erg is het ook weer niet hoor. Kan wel wat hebben ![]() Maar thnx man, ik ben er echt wel zuinig op. Meer dan men weleens denkt.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ken het, ik trap mijn PF ook wel eens naar de 200, en trek wel eens snel op. Maar warm laten lopen doe ik altijd, ik controleer mijn olie etc. voor elke rit, na de rit even kijken of alles nog goed zit. Het zijn zulke leuke auto's, met wel eens wat ellende, maar ook even zo vaak een hele hoop lol.