![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bruin!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag even een cylindertje op de motorkap gezet:
Altijd leuk: ![]() Enkel deze knobbeltjesdingetjes moeten nog even worden ingekort om het geheel wat netter erop te krijgen. ![]() En toen ging het mis... ![]() ![]() Maar gelukkig moet je niet alles geloven ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gerrrrrrrrrrrrrrrrrrrdijk!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, je plukt ze er ook zo uit he die ramptoeristen ![]() Aanpakken! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lijkt me stug dat ie door Heerenveen komt. Daar komt ie nooit en hard kan ie niet. Dat kan een anderl geweest zijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op dat weggetje hebben we laatst nog gescheurd met een Subaru ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag is mijn set bi-xenon 6000K vervangen door een 8000K setje. De 6000K had nogal eens opstartproblemen. Prima service van Swieringa, kon een nieuwe in
![]() Verder zit ik te dubben wat te doen, ding zien te verkopen en een Vento of deze voorzien van een 90pk blokje en verder opmaken... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vento's zijn ook erg dik..... moeilijke keus !
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
200% zeker. en je hoeft geen 200 door een stad te rijden maar ruim 100 is voldoende als er een vrouw met kinderwagen de sokken eraf worden gereden. stond toen net te pinnen, dus aso..ja
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niks sleutelt zo lekker/makkelijk als een type 2! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Golf 1 sleutelt toch makkelijker vind ik.
|
||||
|
||||
![]() Goed, er zijn net knopen doorgehakt. Een auto van/via Johan (Jetta Mania) erbij gekocht met 1.8 blokje. En de rest natuurlijk ook altijd makkelijk.
|
|||
|
|||
![]() @jurjen
heb je vandaag nog gespot in Gorredijk. Je kwam bij swieringa vandaan. Ik was in de passat 35i. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zag het ja ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goede keus Jurjen ,dan heb je er ook alles bij voor de ombouw! En loopt mooi zo'n 1800 motor! Word weer een leuk project!
|
||||
|
||||
![]() Eventuele donorbakkie is binnen:
![]() ![]() Mooie glimmende kap hoor Wytze ![]() Dus mocht iemand nog zooi nodig zijn --> u peebeet maar
|
||||
|
||||
![]() Maak er wat moois van kerel!
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer even bezig geweest met de donorjetta...
Front eruit en vanalles gedemonteerd: ![]() En even netjes schoonmaken doet echt wonderen: ![]() ![]() ![]() ![]() En nu zo snel mogelijk ombouwen. Moet het weer wel even meezitten.
|
||||
|
||||
![]() Over de APK;
officieel mag je niet doorrijden met een auto die niet meer gekeurd is.. Wat wel mag; de auto naar een APK station rijden als je keuring verlopen is. Tot 2 maanden na verlopen APK keuring wordt het gedoogd, OP 2 maanden na verlopen van de keuring ligt er een brief van het CJIB bij je op de mat, of je even 75 euro wilt betalen! De politie mag je echter in die 2 maanden wel bekeuren, tenzij je een verhaal hebt dat je naar het keuringsstation op weg bent (en of je een beetje lief kijkt)..
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zit je in het verkeerde topic
![]() En je inbox zit ook vol ![]()