![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() o-oh-oh-oh, wat mooi weer! thanx!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() nou hier mijn winterdaily,
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ oldskool ;
Ik heb altijd zitten twijfelen over die abt wielen..... Nu ik ze onder je vento zie, twijfels weg en vindt ze uber lekker! ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() die polen hebben het wel door de laatste 2 jaar he... daarvoor zag je alleen hongaren uit die regionen met mooie auto's
|
||||
|
||||
![]() Mijn alltagskarre:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het blijven zulke vette bakken...
mooi hoor! |
|
||||
|
||||
![]() Netjes op die wielen Twan, hij schreeuwt alleen wel op zo'n Amerikaans lipje (althans, eentje die net wat dikker is)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx, Hij staat nu op de wintervelgen maar kan zijn dat ik er vd zomer idd een ander lipje onder doe, geen VR6 iig want dat vind ik echt geen gezicht.. Maar een US lip zou hem idd niet misstaan.. |
|
||||
|
||||
![]() @ Oldschool: Heel erg mooi die Abt's.................
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
echt wel super keuze ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heeft iemand toevallig meer foto's van deze mooie |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
welke maat velgen heb je eronder zitten? 15 of 16 inch? mvg |
|
||||
|
||||
![]() zijn die a3 wielen er in 16 inch dan?
|
||||
|
||||
![]() nee
|
|
||||
|
||||
![]() dan weet ik dus genoeg,
thx |
|
|||
|
|||
![]() stelletje droge
![]() misschien niet de aller mooiste maar wel zeer geschikt als daily, mn ventotje op 17" OZ titan ![]() en mn hok met de zelf aangepaste 17" Lenso RS5 velgen (zelf gepolijst en de harten gespoten) ![]()
Golf mk7 variant 1.4tsi 2015 Last edited by Darkprojectx : 23-03-2009 at 22:01. |
|
||||
|
||||
![]() Mijn ex, deze VR6 heb em pas verkocht maar ori nederlandse VR6-en als deze zie je toch niet vaak
![]() ![]()