![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vadaag de boel maar even gepast, dat gaat wel goedkomen:
![]() ![]() Verschil met de "oude" wielen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Voldoende bodemspeling zo?
Vind het wel net op het randje met de grote maar staat zeker goed ![]() |
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 18:59. |
|
||||
|
||||
![]() Moet eerlijk zeggen dat ik die andere velgen qua grootte beter vind (en ook qua looks), en vind die gele lampen onder de bumper een beetje uit de toon vallen ten opzichte van het hele gave interieur !!!
Super auto verder !!!
|
||||
|
||||
![]() @Bas, ja, bodemspeling is wel beter nu
@Sjon: klopt dat was ik, Jetta weer even in de garage zetten na het passen @LRR Lampen gaan er af! Ik begin nu toch ook wel een beetje te twijfelen aan de wielen, misschien zijn ze wel een beetje té...
|
||||
|
||||
![]() :s
twijfel nogsteeds.. Betekent dat de phaeton wielen weer in de bingo gaan..
Last edited by Tjeerd : 07-10-2010 at 21:20. |
|
||||
|
||||
![]() ik vind die gepolijste velgen heel mooi onder de auto staan,daarbij is het eigenlijk een soort handelsmerk van jou(en je auto's) want je ziet ze verder nergens...
gewoon er weer onder knuppen ![]()
|
||||
|
||||
![]() De 15"blijven er onder, iig voorlopig..
Vanavond eindelijk weer eens een stuk gereden in de Jetta, de remmerij lijkt nu goed te zijn, dit weekend nog een kleine operatie ondergaan: ![]() ![]() Wat een gekut, maar nu lijkt het goed 29e een afspraak bij speedcentre, kijken of we de boel afgesteld krijgen ![]() Rijden met het ding blijft leuk!
|
||||
|
||||
![]() zijn gister het knipperlicht relais vergeten te proberen.
|
|
||||
|
||||
![]() Ja, bedacht het toen ik weg reed..
Hoe klonk het?
|
||||
|
||||
![]() klonk goed.
Je had aandacht van het vrouwtje, ze keek zelfs even uit het raam, zodat ze kon zien wat er langs kwam ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mijn knippers doen het niet, het indicator lampje brandt vaag(constant), bij ingeschakeld knipperlicht fel (constant). De alarmlichten doen het wel. Iemand een oplossing?
|
|||
|
|||
![]() massa?
|
|
|||
|
|||
![]() is 99% knipperlichthendel tjeerd..even vervangen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit heb ik ook gehad toen ik een MK1 had..bij mij lag het aan de alarmlichtschakelaar.
|
||||
|
||||
![]() kan natuurlijk zo zijn dat hij beschadigd is met het monteren van het porsche stuur.
Want de stekker zitten er allemaal netjes op. |
|
||||
|
||||
![]() Stuur zit er al wel even op, knipper heeft het wel gedaan na montage. Bij het demonteren van de klokkenunit heb ik wel de alarmlicht schakelaar kapot getrokken.. Zit nu een nieuwe op maar het probleem is nog niet verholpen.
vrijdag maar eens met de multimeter aan de gang.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn mk2, dit heb ik tot op heden nog niet op kunnen lossen (niet echt gezocht ook).
Mocht je het opgelost krijgen, graag even delen hier wat nu het probleem echt was. Succes! |
|
|||
|
|||
![]() Maakt niet uit hoeft niet met stuurwissel te maken te hebben...is gewoon slijtage.
Heb namelijk precies t zelfde probleem gehad zoals jij omschrijft en bijkt in veel meer gevallen zo te zijn dat de hendel kapot is...alarmlichtschakelaar kan ook maar dan heb je het ook bijna gehad. |
|
||||
|
||||
![]() als je wilt kan je het eerst wel met een schakelaar van mij proberen, dan weet je in ieder geval of het daar aan ligt, voordat je een nieuwe haalt.
|