![]() |
|
||||
|
||||
![]() Servolenkung....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fred, De wat? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag 2 nieuwe banden laten monteren (voorzijde)
![]() Weer een puntje te pakken voor de APK hè.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Goed bezig Jarno.lekker op nieuw rubber naar de meeting a.s Zondag ![]() heb je nog wat afgesproken met Kevin (F&IVR6) om in collonne naar Friesland te rijden .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ThnQ Guido, Nou, het is mij allemaal wat onduidelijk wat ie nou wil. Of hij is afhankelijk van de rest van van onze duitse vrienden. Hij zegt ook dat als ie via de A31 gaat richting Nieuweschans dat ie er een uur langer over doet.. Dat kan wel zijn maar naar mijn idee kun je wel lekker doorrijden op de 31. ![]() Het maakt mij niet uit hoor, ik wil ook nog wel een stukkie omrijden desnoods dat ik of wij ( m'n broertje en zijn vriendin gaan waarschijnlijk ook mee met de Passat 35i) em bij de grens opwachten ofzo. ![]() Maar, naar mijn weten gaan ze liever bij Arnhem de grens over en dan via de A12 en de A50 naar het noorden.. Dus ik ga niet uit van een collonne F en Itjes.. |
|
||||
|
||||
![]() Vanavond nog even de Fire&Ice gewassen en het interieur gestofzuigd.
Morgenvroeg nog wat poetsen en dan rond 11uur richting Joure voor de Frisian MkII Edition Meeting Dan staat m'n Fire&Ice hopelijk ook zo te blinken ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stond er netjes bij vandaag leuk je gesproken te hebben, t' was gezellig !! groeten aan je broer(tje) ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Je Fire stond er goed bij vandaag
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was ook leuk jullie gesproken te hebben! ![]() En dat was m'n broertje idd, 5 jaar jonger hè ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx, die van jou ook Marielle ![]() Leuk je gesproken te hebben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk plaatje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Mike vertelt.. ![]() En de 3e van links is van mij ![]() ![]() Thnx Wenny? Voor herhaling vatbaar! ![]() Nog een paar gevonden ![]() ![]() ![]() ![]()
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 03-05-2011 at 19:55. Reason: Adding pica's |
|
||||
|
||||
![]() Die laatste is echt gaaf!
Vanaf die trap kon je idd ook mooie foto's maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de Fire&Ice voor laten keuren.
Paar puntjes zoals; -Witte knippers voor (Reeds verholpen door oranje bolletjes) -Speling op R.A wiel (zelf op te lossen) -Co iets aan de hoge kant -Remleiding is aandachtspuntje maar wordt asap ook vervangen net zoals de brandstoffilter. Wel in goede handen dacht ik zo ![]() ![]() Only V.A.G ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tenzij de wet in de tussentijd is veranderd...:
Vóór mogen amber (=oranje in de volksmond...) of witte verlichting worden gevoerd als richtingaanwijzing en achter mag het amber of rood zijn. ![]() Je ziet het ook best wel vaak op Amerikanen! EDIT: ff voor je terug gezocht in m'n opknaptopic: Quote:
AMEN! Vertel dÃ*t maar aan je APK-boer! ![]() Voor de rest een lekker kort APK-'to-do'-lijstje ![]() Hij gaat dus lachend naar de semi-klassieker status (=20 jaren op 30 juli 2011 ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 08-05-2011 at 07:19. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat denk ik.. Regelgeving Algemene Periodieke Keuring versie 2-2010 Maar ik ga ook geen discussie aan met de Keurmeester, die lampjes zijn in nog géén 5 min verwisseld ![]() Quote:
Ja, super toch! Alleen nog ff afwachten wat betreft de Co meting, die was aan de hoge kant. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Graag gedaan Jarno Zeker voor herhaling vatbaar, alleen nu is het de vraag wanneer! Gr. Wenny |
|
|||
|
|||
![]() Van wie is die groene passat?? Die kwam ik laatst al tegen..
Nette golf gti heb je!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De groene Passat is van een forumlid geloof ik en de zwarte is van m'n broertje ![]() En bedankt RiootjeTDI ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi ding! Ik neem aan, dat deze niet 'origineel' blijft?! Als-ie een project start (mèt een topic...), plaats dan ff hier een LINK aub ! ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |