![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Niks beters te doen jongens de laatste dagen ?
![]() ![]() Nou, Ik heb iig wel m'n best gedaan de afgelopen dagen ,en heb inmiddels de motorruimte van een verse laklaag voorzien ! Als eerste de roest goed weghalen en behandelen met zinccoat Daarna alles ingekit ,en voorzien van de nodige stuctuur en wederom een laag extra roestwering ,wat tevens een mooie voorkleur is voor de aflak ! Hier de kleurlaag (watergedragen autolak) Na het drogen (dan word het een matglanzende laag) De spuitert aan die Arbeid ![]() En dan het resulaat na 3 lagen 2K blanke lak! en zo staat de auto er nu bij ,verlost van z'n subframe ,want die word ook nog goed aangepakt ,en zal ik volgende week beginnen met de bekabeling en motor ,tezamen met JettaMaNiA ![]()
|
|||
|
|||
![]() komt die ook in bergum te staan of halen jullie dat niet.
maar ziet er goed uit jongens. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Was meer ter info dat deze foto werd gebruikt voor een ander topic ![]() En een usa bumpert zou deze auto niet mistaan ... ook omdat er een usa koplamp setje in zit....zal gewoon super staan denk ik, stuk rustiger kwa aanzien ...IMHO Dat het niet gewardeerd word , kan ik ook niet helpen het is zeker geen commetaar in negatiefe zin ![]() Je leverd weer leuk werk af Wytze , ![]() Last edited by Alberto : 11-05-2008 at 08:01. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is wel de bedoeling Ruurd! Maar wel onder het motto, rustig aan en netjes maken. Maar het loopt allemaal zo gesmeerd dat ik niet denk dat dat een probleem zal worden! |
|
|||
|
|||
![]() Gaat helemaal goedkomen. mannen.
Ik zie vanzelf wel weer een doosje met spullen voor de coaterij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() het is mooi geworden zeg ...wat een beetje lak wel niet kan doen
vanmiddag ff snel in real live gezien ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kleine update!
Het motorblok en heel veel aanbouwdelen ligt nu bij Wytze. Hij gaat eerst met de kabelboom aan de gang. Intussen ga ik het subframe klaarmaken evenals een aantal delen die gestraald en gepoedercoat zullen gaan worden! En verder onderdeeltjes regelen t.b.v. het blok. Tot zover! |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ik moest vandaag lossen in ......... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Frans-Belgie als het goed is!
Leuk Alberto, stuur em ff door naar de familie! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt Johan ligt tussen Charleroi en Mons op de franse grens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er zit een knap stukkie vooruitgang in, heren!
![]() Ziet er netjes uit zo. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vond dit al 1 van de dikste jetta's en het word alleen nog maar beter
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je die US bumpers al binnen?
|
||||
|
||||
![]() Kleine update !
Ben de laatste dagen in de weer geweest met de bekabeling ,en die is nu klaar voor montage ! Ik wilde toch zoveel mogelijk de originele draden en stekkers gaan gebruiken ,en met een mengeling van de gti bekabeling en de jetta kabelboom ben ik er uit gekomen ! ]Ondertussen zit de zekeringskast al op z'n plek ,en hoeft alleen de motorkabelboom er nog maar in ! Ook is de luchtfilterbak iets aangepast ivm de Westmoreland koplampen ,dus zal dit ook netjes er weer in passen !( de bak zit er op de foto alleen maar in voor het passen !) Deze week ga ik aan de gang met de motor ,alle pakkingen en keerringen er nieuw tussen ,een gebroken draadeind uit de kop halen en herstellen . En dan als alle delen binnen zijn de motor en bak aan elkaar ,en staat deze klaar voor montage . Johan had het subframe al klaar en als het goed is komen de gepoedercoate delen ook binnen deze week ,dus kan dat er ook onder !
|
||||
|
||||
![]() Heb vandaag weer een pakketje richting postkamer gestuurd.
|
||||
|
||||
![]() Dat begint erop te lijken mannen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Blok zit weer in elkaar! Nagenoeg alle aanbouwdelen zitten erop.
Vrijdag gaat ie erin! Foto's volgen uiteraard! |