![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Worden vandaag gestraald en morgen gecoat. Morgenavond heeft johan het thuis. Is mij toegezegt dus ga ik daar vanuit ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Fotoooooo,s van het gecoate spul ??????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Al wel foto's van de auto !
Want de motor zit erin !!!!! Deze week heb ik de motor weer opgebouwd ,en alle keerringen pakkingen en rubber ringen die er maar op zitten vervangen !! Ook zijn de bakkeeringen vervangen ,en is alles inmiddels op de motor gemonteerd . De auto even in het zonnetje ,voor de motor er in ging ,ook moest de motor alvast in de bok worden gehangen natuurlijk En hier de motor er net in! Nu volgen nog vele uurtjes afwerken ,want de bekabeling van de motor moet er nog netjes in ,en worden ook de resterende kabes zo netjes mogelijk ingebouwd en/of weggewerkt . En zo zag het er een uurtje later al uit ! Tot zover zijn we vandaag gekomen ,volgende week volgt de motorkabelboom ,en aandrijfassen en degelijke ,en de uitlaat . Dan is het de bedoeling om de motor eind volgende week draaiende te krijgen !. We houden jullie op de hoogte ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er gaaf uit. Hoop dat ik het ook zo voor elkaar krijg volgende week
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
johan heeft nog 2 weekjes ... en uit goeie bron heb ik dat het wel goed zal komen ![]() Last edited by Alberto : 25-05-2008 at 12:28. |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig heren!
|
||||
|
||||
![]() Foto's van de 2e ronde gepoedercoate delen!
Met name de slotplaat ben ik erg blij mee! |
|
|||
|
|||
![]() he he eindelijk
![]() Kunnen de Mannen In VolksWagen nog wat van leren ![]() Last edited by Domi : 25-05-2008 at 19:55. |
|
||||
|
||||
![]() Weer een kleine update!
Een avondje zwoegen heeft er tot geleid dat de motorkabelboom nagenoeg klaar is! De "nieuwe" draagarmen zitten op hun plek, incl. de polyurethane rubbers! Het dashboard zit weer in elkaar, met de ori '84 tellerbak en hendels! Vanavond als het meezit het front ervoor, radiateur etc.! |
|
||||
|
||||
![]() De polyurethaantjes er wat fatsoenlijk in kunnen krijgen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die gaan er veel en veel makkelijker in dan de originele.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt erg netjes uit, jullie zijn heerlijk aan het hobby´en!
Leuk hoor .... |
|
||||
|
||||
![]() heerlijk project. ground up.
en ik word mega geil van een schoon blokje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bankschroef, bijgeleverde vaseline dan is het zo klaar! Originele gaan er ook makkelijk in, die kunnen niet dubbel vouwen ivm die opstaande rand van het poly rubber. |
|
||||
|
||||
![]() waar had je die set polyurethaan vandaan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Belang bij een set? Meld je maar, kan ik misschien wat regelen! PB gerust! |
|
||||
|
||||
![]() En hij loopt! En misschien nog beter nieuws, de 1e proefrit zit er alweer op!
Foto's volgen!! |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig!
|
||||
|
||||
![]() En ,ja ,hij loopt en rijd !!!!
De motor liep mooi ,maar we hadden een klein probleem met acceleren,maar dat is vanavond ook opgelost !!!!! Het bleek te liggen aan de verstuivers ,waar inmiddels een set goede inzitten ,en de motor loopt nu erg goed ! Deze week nog de puntjes op de welbekende 'I' zetten ! en dan gaat hij mee naar Bergum! Hier nog even een kleine impressie van de afgelopen zaterdag ...... Er waren dus al meer aan het sleutelen zoals jullie zien ..... En natuurlijk de motor !! Deze week nog de Apk ,en uitlijnen ,de poetsbeurt , kofferbak afwerken ,er is dus nog wel het één en ander te doen ! Maar het motorproject is klaar !!!!