![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dan ga ik ook,zoals ik het lees,voor de dop
|
|
|||
|
|||
![]() De dop is morgen binnen bij de dealer, dus dan weet ik meer
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kl*te doppen, zijn al auto's voor weg gegooid
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() heb je al eens het kunststof deel vervangen waar de slang zit opgeschoven en die op de thermostaat is gemonteerd met de twee m6 boutjes? Bij mij was die ooit eens te vast gedraaid geweest en daardoor te ver vervormd en lekte dus.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Even goed lezen ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds naar mijn idee, te veel druk op het systeem. Na een stuk rijden zijn de slangen zo hard dat ik ze niet kan inknijpen. Niet goed dus. Iemand nog een idee wat het kan zan?
Koppakking is getest, geen uitlaatgas in het koelwater. De dop van het reservoir is nieuw. ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() hoeft niet te zeggen dat je uitlaatgassen in het koelwater hebt als je compressie verlies hebt via een inwendige lekkage in je koppakking, heb t zelfde probleem gehad enkele jaren geleden, koelwater werd eruit geperst en temp was in orde, andere kop laten reinigen en vlakken, die gemonteerd en nu weer 40.000 km probleemloos verder.
|
|
||||
|
||||
![]() is het priobleem er nog?
heb nog wat toevoegingen Zit wel een rubber in de dop? (denk van wel) Thermostaat getest in een pannetje? zodat die wel op tijd en volledig open gaat.? zit er een modificatie op de leidingen naar de kachel? mischien dat deze verstopt zit, kachel wordt wel goed heet?
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Bedankt voor je reactie alsnog ![]() Heb alles nagekeken, en het is echt de koppakking. Aangezien er voor de apk nog een hoop kosten aan kwamen, heb ik besloten hem in onderdelen te verkopen.
|
||||
|
||||
![]() ah jammer ja heb het zelf ook een keer gehad dat bleek later die overstroomkleppen voor de kachelradiateur te zijn aan de slangen bij het schutbord.