![]() |
|
||||
|
||||
![]() Komt goed, ben eigenlijk op zoek naar een Ibiza Cupra-1 voor een slachtfeest, maar geloof niet dat vrouwlief dat al helemaal ziet zitten
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
blok goed nat maken met olie ,en dan zeggen dat er ander blok in moet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Daar is ze net ff te technisch voor.... Vandaag wel een trekhaak en een punto achterwisser gescoord ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jammer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
krijg je ervan als ze steeds mee moet sleutelen........ ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk het niet, ze wou precies weten wat er aan die Bora gebeurde ![]() Net ff aan het knutselen geweest; Wisserarm van een Punto gehaald op de sloop, jammer dat ie niet 1 op 1 past; de Golf gebruikt m8 en de Punto m6 ![]() Maar ff de 8mm boor er door heen en met een conische puntfrees het klemvlak weer de juiste maat geven en dan krijg je dit; Wel alles in de handboor (en dan bedoel ik dus ook echt hand-boor) gedaan omdat de aluminium/zinken ring in de plastic arm gegoten zit en als die mee gaat draaien dan kan je weer om een ander armpje ![]() Ben er weer tevreden mee zo ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ben niet zo'n fan van autobedrijven die dit;
en dit; Gewoon op een auto laten zitten ![]() Maar goed, nieuwe kogels, middendemper en een trilling die ik gister nog niet had, we kunnen morgen weer verder ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Nette golf hoor, laat maar doorkomen die foto's
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had de speling op de kogel, de losse accu en het te volle expansievat ook al doorgegeven en netjes excuses gekregen ![]() Maar het blijft wel opstapelen zo, terwijl de garages van die organisatie hier wel een goede naam hebben ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het blijft mensenwerk, al staat er nog zo'n goede organisatie achter. Besteed zelf veel reparaties uit (de leeftijd hé ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
snapte al niet helemaal waarom het ' onderhoud ' mis was, jou 'kennende' doe je het zelf... maar het was dus een afleverbeurtje ? zijn wel behoorlijke 'missers', maar goed dat je hem zelf naloopt idd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen alleen dat interieur ik zou daar niet mee kunnen leven..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
[zoals al vaker is gezegd: Fire and Ice: you love it or you hate it!] @Joram: heb je ook al zo'n fire and Ice 1:18 model besteld? Fire and Ice GTI 1:18 model
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Nee René
![]() Vandaag wel wat leuks gescoord; BBS MAHLE 6x13 ET13 ![]() Lekker bezig geweest samen; Uitsnijding voor de trekhaak maken wou ze zelf doen ![]() Zit alleen nog steeds met een trilling die met de snelheid toeneemt, als ik optrek. Gas los is trilling weg, ik dacht aan de homokineten, die gecontroleerd en links-bakzijde was niet fris, dus vervangen, probleem niet over helaas ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() vervelend trilinkje... , maar 13" vin'k wel klein, hoor...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() hoe mooi bbs mahle ook zijn,13 is echt te klein onder een mk2,helemaal met dikke bumpers.....
goed bezig verder,zou zo niet weten wat die trilling kan zijn? [heb je wel centreerringen gebruikt? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Interesse erin Gerben?
![]() ![]() Weet het ook nog niet helemaal wat het is, assen e.d. allemaal goed, motor kantelt wel redelijk veel naar mijn idee ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() neuh,ben blij dat ik een x aantal sets heb kunnen slijten afgelopen tijd.....
edit;misschien motorsteunen gaar?
|
||||
|
||||
![]() pff gevaarlijk die stuurkogel. Verder vind ik dit altijd een heel nette kleur in combinatie met de dikke bumpers.
![]() |