![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zonder ook maar een seconde twijfel, die eerste (de blauwe carat).
Wel veel geld voor wat het is, moest die nu origineel zijn zou het een redelijke prijs maar met die achterkant zonder logo's, en die verlaging en andere wielen is de prijs een pak te hoog.
|
||||
|
||||
![]() mischien geen politiek correct antwoord..
maar als ik dan toch moest kiezen nr2... MAAR ik kijk nooit naar foto's..leuke indicatie maar er zijn tegenwoordig zoveel jongens met een Ziljon megapixel camera en photoshopprogramma's en die zeggen dan hoogstwaarschijnlijk binnen 5 seconden ;..dat is nep/dat niet..maar ik niet Die Carat zegt mij niet zoveel ,is eigelijk niet meer dan een nog luxere Golf 2 GL al helemaal als de wielen etc eronder vandaan zijn , 2 is niet origineel maar weer wel zo te maken en voor mij zou dat voorlopig ook nog niet hoeven ,en ik krijg er op voorhand wel een goed gevoel bij ,als ik er dan in het echt bijkom en de eigenaar kan alles zo'n beetje aantonen qua historie en rekeningen maakt mij de niet orginaliteitsfactor niks uit.. bij 3 eigenlijk idem, al lijkt mij die na een serieus persoon nu in handen te zijn van een jong gastje die in de waan is dat hij de mooiste van de koffieshop heeft.. ik zie ook vaak mensen reageren op bovenstaand soort auto's met ..'ik vind het niet apart'etc.. maar last time i checked stonden er echt geen stuk of 4 Golfjes 2G60 op RS velgen hier op straat geparkeerd...zowieso niks speciaals meer Aygo's ,Chevrolet Matiz,Ford Focus/Ka,Corsa's Twingo's , oude franse troep..Polen in ouwe Benzen..kampers in nieuwe Benzen ,Marok's in nieuwere (lease ahum)Audi's/Golf 6 etc... meer kom ik eigenlijk nooit tegen ... dus speciaal zijn ze voor mij alle drie wel..de prijs ..tsja dit is ook maar een zwarte 3 serie voor sommige http://www.autoscout24.nl/Details.a...913339050000000 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er wordt door de TS duidelijk gevraagd om niet naar de specs te kijken. Tevens is het niet respectloos bedoeld maar mijn mening en die is meestal ongezouten. Eigenlijk net zo als de wielen van de 2e, die mogen wat mij betreft zo de oudijzerbak in.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Never mind. Je was te snel met antwoorden...... |
|
||||
|
||||
![]() Voor mij ook de 1e, gewoon een dik apparaat!!
Van de 2e vind ik de wielen niet zo, en van de 3e vind ik de prijs absurd hoog ![]()
|
||||
|
||||
![]() tsja, niels zijn rallye is dan ook nog best een leuke optie voor 8500, vette bak vind ik dat!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is nu zelfs goedkoper volgens mij. Die zou ik inderdaad ook sneller gaan halen.... |
|
|||
|
|||
![]() heb bewust gekozen voor auto's op MP, en niet hier op het forum!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nummer 1.
|
|
|||
|
|||
![]() 1
2 3 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hier ben ik het volledig mee eens! 2 heeft hier voor mij zeker de voorkeur ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou voor nr 1 gaan zo'n Carat is toch wel uniek in Nederlands en heeft ook weinig kilometers en ziet er zeer goed zo op de foto's
![]()