![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Plus onderstel is een onderstel met een grotere spoorbreedte, deze zit o.a. onder sommige golf 3 modellen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heeft dat te maken met een bepaald bouwjaar? Of uitvoering? En hoeveel scheelt het? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Meen dat het plus onderstel 2.5cm per kant breder wordt Dus spoorbreedte 5cm breder. Heeft met de uitvoering te maken.
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 Last edited by Spierings : 08-01-2013 at 18:57. |
|
||||
|
||||
![]() Ik rijd met een fusee's van een vr6 syncro met 288er remmerij op een normaal golf 3 onderstel past goed alleen je moet het plaatje die aan de fusee kogel en in de draagarm zit iets opboren. Uitlijnen gaat ook goed.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat meen je niet.. ![]() Heb ik met pijn en moeite een Mk3 achteras/sub/draagarmen gemonteerd omdat ie 1,5cm per kant breder is kom je er mee dat er ook een uitvoering is die 2,5cm per kant breder is!! ![]() omg hahahaha.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als je naar 5x100 wil kan je de wielnaaf over zetten in een fussee van de latere golf2 16v of die van de G60
icm een nieuw lager |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mss kennen sommige mensen het verschil niet tussen inch en cm ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat hoop ik maar, hahahha ![]() |