![]() |
|
||||
|
||||
![]() onderdeel 22A 020141726
mail maar even naar golf1onderdelen.com die heeft ze wel liggen.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem vanochtend op zoek naar een boutje bij toeval weer gevonden
![]() En de bak zit in de auto nu koppeling aangesloten en volgens mij werkt het allemaal perfect ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Twijfel twijfel twijfel Probeer het zo goed als mogelijk uit te leggen kan zo maar zo zijn dat ik een beetje dom ben maar goed. Distributie riem ligt er niet op. Als ik nu op de bak de bak in een versnelling zet. En ik draai aan de aandrijfassen voel ik geen compressie dat hij daad werkelijk in een versnelling staat. Zuigers gaan niet omhoog of naar benden. Laat ik hem in versnelling staan en draai aan de krukas tandwielbout gaan de zuigers uiteraard omhoog en naar beneden. En de aandrijfassen draaien rond. Zet ik hem in ze vrij en draai dan aan de krukas tandwielbout draaien ook de aandrijfassen niet. Dit is toch raar in versnelling moet ik toch compressie voelen als ik de aandrijfassen rond draai Op pagina 1 had ik dit al eens gevraagd weet niet of dit er iets mee te maken heeft ?
|
||||
|
||||
![]() moet je wel beide flensen dezelfde kant op draaien en niet 1 flens draaien want dan werkt je diff. dus dan draait de andere flens de andere kant op
kortom dan gaat de kracht die op de ene flens zet gaat op de andere flens er weer uit inplaats van naar de krukas |
|
||||
|
||||
![]() Als dit zo is ,klopt het dus aardig
![]() Quote:
Elke dag leren we weer wat toch! Bedankt ![]()
|
||||
|
||||
![]() probeer maar eens beide flensen dezelfde richting uit te draaien en dan in de versnelling als je sterk genoeg bent gaan dan de zuigers op en neer
|
|
||||
|
||||
![]() Geloof je gelijk ik had het al eerder gemerkt maar ik dacht toen nog misschien gaat hij niet in versnelling om dat alles nieuw nieuw is.
Vandaag was me broertje er bij om de ramen te doen dus ik zij Ed trap de koppeling is in. Ik op de bak geschakeld koppeling los en maar draaien aan de aandrijfas niks!!! ![]()