![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vind dat de auto er niet slechter op geworden is, beter verkoopbaar zo... |
|
|||
|
|||
![]() "Vind dat de auto er niet slechter op geworden is, beter verkoopbaar zo..."
Had dan beter die lelijke antenne aangepakt! Ik zou juist de 13" er bij willen hebben, vanwege de originaliteit. Een NL Plus GTI is nooit op Pirelli velgen geleverd. Dus wat mij betreft minder goed verkoopbaar zo... |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voor mij persoonlijk is hij gedaald in waarde.
Want was denk ik 2de eigenaar. Origineel NL. En in originele staat. Met speciaal velgje onder. Nu is hij via via in Duitsland terecht gekomen en heeft een liefhebber de puntjes op de i gezet ![]() Er staan pirelli velgen onder die eigenlijk niet bedoeld waren voor de NL-versie. Was unieker voordien met die andere velgen. Maar dat is persoonlijk ![]() Verder hoop ik toch dat de nieuwe eigenaar er veel geluk mee heeft ![]() En dat hij hem niet verprutst. Hij zal er tenslotte minimum het dubbel voor betaald hebben dan toen hij in Nl is weggegaan denk ik. |
|
|||
|
|||
![]() Helemaal mee eens, die 13" hadden eronder moeten blijven, en die Halfords antenne eraf.
Vraagprijs was op MP 4250, wordt nu dus precies t dubbele voor gevraagd. Zijn dure puntjes gezet ![]() Maar, hij s nog niet weg en staat nog 7 dgn op e-bay. Hoogste bod nu 5100 en min.prijs nog niet bereikt... Ik gok dat dat zo'n beetje er tussen in dus 6250-6500 zal zijn. |