![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hoelaag is ie nu??
|
|
||||
|
||||
![]() eumzz.. dat cleane vind ik mooi.. en ik wil alles perfect hebben... dus.. vandaar.. maar dat gebeurt pas veeeeeel later hoor... als het geen daily meer is...
ik kan geen mensen meenemen.. want heb geen achterbank meer :P en hij kan voor iig niet lager.. want hij loopt nu heel klein beetje aan als ik extreem rijd... en achter vind ik hem mooi zo.. beetje voorover... custombug: had je je schermen ook bewerkt? kweetniet hoelaag hij is? heb hem gewoon naar beneden geshroeft :P
|
||||
|
||||
![]() mijn complimenten, zo hoort een golf 2 te zijn voor daily ride. Hier kan ik veel ideeen uit opdoen.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had inderdaad mijn schermen bewerkt. Achter de rand omgeklopt en voor heb ik, net als bij G60 schermen, er een stuk uitgeslepen. Daarna de skirts teruggekit, want de rand moest daar ook uit, vandaar ook dat er G60 lijsten klaarlagen, kon ik nog iets....
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb hem inmiddels achter wat lager gezet..
![]() fotos komen nog wel
|
||||
|
||||
![]() Vind de auto laag genoeg om hem als daily te gebruiken. Voor een show kan ie nog lager, maar zoals je zelf al zei zijn er nog plannen voor de toekomst.
Wielen zijn top! Exip? |
|
||||
|
||||
![]() ja zijn exip d8 ik...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind hem er erg netjes uitzien!
![]() Maar inderdaad, als je hem gaat cleanen, wordt-e weer net als heel veel andere Golfjes; zeker met die embleemloze grille en wit/rode heldere achterlichten. ![]() ![]() De velgen had ik ook op mijn vorige golf; toen ik de banden wisselde voor m'n nieuwe OZ-wheels, kwam op de velgrand (binnenzijde dus) een vrij grote, fluoriserend gele sticker tevoorschijn met de tekst: "GEEN LAKGARANTIE"!! (en dat was ook wel te zien...) Ik geloof dat het wel imi's waren, hoor... ![]() MOOIE WAGEN!!! René V. ***edit*** tekst bold was niet nodig ***edit***
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Marcski : 13-10-2005 at 09:30. |
|
||||
|
||||
![]() mooi golfje, juist vind ik de velgen niet zo mooi, een mooi bbs-je zal er wel perfect onder passen
|
|
||||
|
||||
![]() We waren nog ff naar lauwersoog geweest, waren meer mensen zag ik!
hier kan je zien dat die achter nu lager staat ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super ding! Echt prachtige golf!! complimenten
(van ook een lauwersoogganger idd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jaah!! helemaal goed!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() damn die is mooi geworden!
|
||||
|
||||
![]() Iets lager achter is voor het oog een grote verbetering van een al erg fraaie auto. Misschien alleen nog een keer de handgreep van de kofferklep in carrosseriekleur? Verder niks meer aan doen, wat mij betreft...
|
|
||||
|
||||
![]() supergolf!!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() thx allemaal.. idd.. dat verlagen zie je wel.. t was maar n cm of anderhalf..
en de achterkant word gecleand... ![]() greetz
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit,mijn show wagenis ook mijn daily en ik rij iets lager ook met ET25.Ziet er goed uit hoor nogmaals.
|
|
||||
|
||||
![]() wat denken jullie van 15inch 8j en 8,5j verbreed staal?
|
||||
|
||||
![]() te breeed....
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |