![]() |
|
||||
|
||||
![]() dacht et 33 weet het nie helemaal zeker.ze liggen in de winterstalling(zolder)te wachten op de zomer!!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OK, dank u ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
6,5j et10 is gelijk aan 7,5 et22 1j is ongeveer 24,8 Dus raad ik het niet aan of het moeten hele kleine wielen zijn. Als het netjes aan moet sluiten, en goed laag moet kunnen advieseer ik minimaal et 25 op 7,5 j velgen. ik rij zelf met 7,5x16'voor et 25 en 9x16'achter et 25 en heb alles moeten vermaken voor ruimte te winnen. Ik rij wel redelijk laag maar kan ook goed overal komen. |
|
||||
|
||||
![]() oke iedereen bedankt voor de info
ik laat ze dus gewoon 6.5j met een smalle band
|
||||
|
||||
![]() mooi zo
![]() Zou t er ook niet voor over hebben om mijn randjes te vernielen, en nu kan ik ze ook een keer proberen :P ![]() Weet je al wat je met het hart gaat doen? zwart? goud? zilver? |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou er persoonlijk geen grotere randen op doen, zou erg jammer zijn als je in je type 1 slijpen. Maar volgens mij heeft vwleusden ook een rare ET waarden met een bredere rand er op, dat zou je hem even moeten vragen (het is alleen wel een type 2..??)
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat ik de harten zilver maak, maar vind goud ook mooi
|
||||
|
||||
![]() Wat ook mooi is harten in de kleur van de auto.
Maar dat is ieder zijn smaak gelukkig. Bij jou golf staat dat vast heel apart.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet niet of dat bij BBS zo mooi zal staan ![]() Heb je daar foto's van? |
|
||||
|
||||
![]() Nee heb ik zo geen fotos van maar wel eens gezien op een meeting.
Ik vind het wel strak lijken.Fred heeft vast wel fotos daarvan ik vraag hem wel ff als ik hem op het werk zie.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whaha ![]() ![]() maar als ik dan van mij uit ga... BBS met inarisilveren hart... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar hadden ze bij mij op school een mooi verhaaltje over ![]() Als je je et-waarde erg gaat veranderen komen de hartlijnen van je fusee's anders te liggen. Je hebt drie soorten schuurstralen: (niet op de kwaliteit letten, ik heb et in paint getekend ![]() Volgens mij was dus ook de Golf I de eerste auto met een positieve schuurstraal, correct me if i'm wrong ![]() Dus we pakken nu ff een auto met een positieve schuurstraal. En daar zetten we hele brede wieltjes met adaptors/spoorverbreders onder. Resultaat: Je gaat nu dus de middelpunten verleggen. Waardoor het raakpunt nog verder onder het wegdek komt te liggen. Wat weer negatieve stuur-eigenschappen met zich meebrengt. Daarom zijn spoorverbreders ook verboden. Je gaat je schuurstraal dus veranderd, en misschien wel zo erg dat het gevaarlijk gaat worden. En het zijn natuurlijk wiellagervreters, omdat je je as verder door laat buigen. Zodat er meer druk op de lagers komt. Zo dat was ff weer een lesje voertuigen van een jaar geleden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja de schuurstraal kun je nu zien als je ook nog ff een horizontaal wegdeklijntje erin tekent!
maargoed, je vergroot idd de schuurstraal ja! het is er in theorie allemaal niet veel beter voor, maarja! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De groeten terug ![]() ![]() ![]() Quote:
En toch denk ik dat dat niet eens lelijk zou staan. Ik zal mijn MK1-fotoalbum op de pc eens napluizen vanavond, en zal er eens een stuk of wat hier neer knallen. Kan Goldfinger zich ook even beraden !!!! Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
![]() ja doe dat maar, ben er ook wel benieuwd naar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Leuk stukje theorie hoor... Maar wat heeft t met de vraag te maken? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet zeuren, ik leg de gevolgen uit van te brede wielen monteren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Om een beetje een idee te geven:
![]() ![]() Ik heb helaas geen betere pics !!! Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is toch meer dan 6.5j ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja maar wat vind je van de harten in kleur? Lijkt bij jou gti vast heel goed ![]()