![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik bedoelde ook de oplossing van: golf mkII 16v
maar hoe zou jij t doen dan? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En waarom niet ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan moet je dus wel eerst een brug hebben, en die heb ik niet
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dan op de krik (goeie! en anders assteunen) zetten en op een of andere manier je wiel naar beneden duwen he... lijkt me simpel
|
|
||||
|
||||
![]() Doe alstublieft voorzicht! Wat je ook doet.
Gelukkig zijn het geen originele veren : die hebben een enorme voorspanning, maar goed: zelfs met verlagingsveren is het levensgevaarlijk werken als je niet weet wat je doet.
|
|
|||
|
|||
![]() vriest het ook bij jou? wij hebben ook al eens een veerpoot van een audi vervangen door een andere, en de oude op zolder gegooid in de verwarmde schuur, toen kwam er na een half uur een harde knal toen hij ontdooide, deze bleek vol water te zitten, en de demper sloeg vast in het ijs.
|
|
||||
|
||||
![]() Shit man, is de zuiger niet gewoon door de onderkant van je demper eruit gekomen?? Wat zal die vast zitten. Ik wist het wel, mooi een andere demper halen.
Maare zoals die veer nu samen gedrukt is, dat is iets van 600kg aan druk. Dus pas alsjeblieft op! |
|
||||
|
||||
![]() jah ik zal inderdaad goed oppassen. ik hoef die demper niet tegen mn kop
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() er aan hangen ben je lijp of zo das bungeeveren in de garage niet echt fijn lijkt mijn |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je ziet wel ander dingen gebeuren in een werkplaats hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het klinkt meschien raar maar deze schade kan je achterhalen.
Je had je auto aan de kant moeten zetten politie bellen raport laten maken en achterhalen op de gemeente. Dit is geen onzin wat ik vertel. Kan een voorbeeld hier in portugal. Die knaap reed over de snelweg naar huis. Er lag een stuk vrachtauto band op de weg die op zijn nieuwe auto behoorlijke schade had gemaakt. Later thuis heeft hij gebeld naar "Brisa"(van den is die snelweg) Kreeg hij te horen dat hij daar had moeten wachten met de band en de politie had moeten belen. Als hij dat gedaan had kreeg hij alles vergoed. Meshien een tip voor de volgende keer. Het probleem met jou is je zag het pas later. Meschien eff terug rijden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd een leuk verhaal... ![]() maar goed dat is al te laat |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verhalen bedoel je.
|
||||
|
||||
![]() welk netnummer is dat naar portugal?
En hoelang duurt het voordat die hier zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En het probleem al opgelost, reed vanochtend nog langs je auto volgens mij.
Knal geel klopt dat?
|
||||
|
||||
![]() dat klopt idd
![]() het is klaar ...voorzichtig er onder vandaan gehaald en binnen even laten opwarmen. een paar tikjes en hij sprong terug...(geen harde klap ofzo) maar waar woon jij dan? en je reed zeker niet met je mk1 want dan had ik t vast gezien (gehoord ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn ouders wonen in Hurdegaryp. En ik was in de T4. De golf slaapt nog met dit weer. Was ik in de golf.....had je dat zeker gehoord, en was de schokbreker ook vanzelf terug gesprongen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik had idd verwacht dan iets te horen
![]() ![]() |