![]() |
|
||||
|
||||
![]() Met de kabelboom dat volg ik nu wel....electrisch schema er maar eens bij genomen en dat is wel te doen. (hoop ik
![]() alleen dat gedoe met de brandstof pomp ben ik nog niet uit. Nog maar eens allemaal oude topics doorgespit maar volg het nu helemaal niet meer. dingen die ik denk te weten: - de originele 1100 tank erin laten is geen probleem - dat was het weer.... dingen die ik niet weet: - drukpomp, opvoerpomp, drukaccumulator, benzine pomp reservoir...? Wat heb ik nu allemaal nodig... ik dacht alleen een opvoerpompje en een benzine pomp....maar is een drukpomp nou een opvoerpomp en een accumulator? - Dikte van de leidingen Last edited by Golf_1_gts : 15-05-2006 at 12:48. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jouw kennis blijft me verbazen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja...en dat wet ik nog nieteens meer zeker
![]() |
|
||||
|
||||
![]() upje...?
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij kun je inderdaad je eigen originele tank laten zitten.
Het enige wat je dan nog moet hebben is een brandstofpomp zoals onder deze link te zien is: http://www.marktplaats.nl/index.php...n/27518709.html Zie ook dit topic: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=20360 En volgens mij kan Bolku je hier dus ook aan helpen!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij gaat dat niet passen een pomp van een golf 2 gti onder een golf type 1 dacht niet dat je daar de ruimte voor had onder de auto. Kan mezelf natuurlijk vergissen?????
|
|
||||
|
||||
![]() Ja je kunt de pomp uit elkaar halen van de gti....maar ik heb dus een (d)rukpomp van een carbrio thuis liggen en een gewone benzine pomp....snap alleen ff niet hoe ik het moet aansluiten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daar kan ik je (nog) niet mee helpen...
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik mezelf ook nog niet....
dit is de gewone pomp wat ik heb...van een cabrio dus... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() is de goede pomp[zo te zien]links de tank aansluiting en rechts naar de drukaccumulator en daarna naar voor,naar de motorruimte en aan het filter
|
|
||||
|
||||
![]() aah gelukkig...thnx heb ik dat al goed...hoeft daar verder geen reservoir meer tussen?
|
|
|||
|
|||
![]() nee,maar wel een ophangbeugel
|
|
||||
|
||||
![]() aah dat is wel te maken met wat uitlaatklemmen of een mooi doosje ervoor in elkaar frunikken.....
Weet iemand wat over de dikte van de brandstofleidingen...kan me vaag iets van 9 mm herinneren...maar kan net zo goed weereens niks van kloppen ![]() |