![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar waar kan je die el cheapo
![]() Als ik halve land door moet rijden voor bandjes is het voordeel weg voor mij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ken je niemand die effe voor je kan en wil koerieren? en trouwens, je zit ook vlak aan de duitse grens, en die bandjes die hier op 't forum worden verhandeld komen ook van duitsland... 1+1=2 lijkt me ![]() maar idd, als jij je bandjes ergens in zeeland moet ophalen zijn ze plots niet meer zo goedkoop anders via bandenmarkt, die levert ze geloof ik gratis aan huis
|
||||
|
||||
![]() Je kunt ze kopen bij Stienstra bandenhandel in augustinusga(friesland)
,daar had ik ze toen ook vandaan ,125 euro voor 4 stuks gebruikt ,in de maat 175/55x15 met nog zo'n ruim 6a7 mm profiel! Stienstra Bandenhandel v.o.f. (020) Postadres Bezoekersadres It West 19 It West 19 9284 KD AUGUSTINUSGA 9284 KD AUGUSTINUSGA Tel:0512-351526 stienstrabanden@planet.nl Fax:0512-351691
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die zijn net zo hoog dan 195/50 R15, Broodfan... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() update
![]() Sjetta staat nu stukje lager, iets van 6 cm voor en achter. Zoals te zien uitlaat is nu sidepipe ![]() ![]() Tis een ouwe Laser burlpijp die ik nog van een ouwe motorfiets had liggen. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() wahahah lolz ziet er wel grappig uit :P
![]() |
|
||||
|
||||
![]() en klinkt dat nog zo'n motordemper erop?
|
|
||||
|
||||
![]() Motordemper klinkt echt lekker......................maar ja tis nu nog een 1300 dus pijp gaat komende vrijdag weer gewoon naar achteren.
![]() En nog een paar weekjes en dan komt de kunstschilder eraan te pas ![]() |