![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, die van mij is een vierbak 1600 waarmee ik gewoon inderdaad constant 140 rij, afentoe als je wat langer rijdt doe je een uurtje 110 a 120, terwijl je op een ander moment best wel een tijdje 170 kunt blazen, kan zo'n motor makkelijk hebben mijns inziens.
|
||||
|
||||
![]() Voor zover constant mogelijk is zonder cruise control rij ik als het ff kan 140. Gaat hier wel om een Mk2 16V. Hij maakt dan namelijk niet zoveel geluid
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar moet ik nog jaren op wachten haha, ik moet eerst nog eens zien de ton te halen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee hoor, geen problemen met koeling en dergelijke. watertemperatuur blijft mooi op de zelfde plaats staan. en een Golf is gewoon gebouwd om lekker veel mee te rijden ![]() mijn hok is idd een benzine uitvoering. hij is niet al te best meer, veel roest, speling op homokineten en het vacuumpotje van de carburateur werkt niet meer, en het carburateurtje word een beetje gaar na al die benzine die er in die 21jaar door is gejaagd ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() het vertse wat ik denk ik gereden heb is 300 km in een keer
maar zoveel km's maak ik niet heb hem 4 jaar geleden gekocht met 135000 op de teller en zit nu net over de 165000 heen
|
||||
|
||||
![]() Renkum / Drachten 163,2 km heen, en 20 min later... Drachten / Renkum 163,2 km terug.
Even een votex console ophalen bij een mede forummer.
|
|||
|
|||
![]() Ondertussen is onze 16v 2x naar Frankrijk geweest (rondrit van 4500 km) 1x naar Italie, 2x naar Zuid-Duitsland en volgende week mag ie naar Slovenie. Ik rij waar 't kan 140 (in frankrijk en duitsland mag je meestal 130 + 10% tellerafwijking) omdat de auto dan ook het lekkerst rijd (richting 4000 rpm, daar is ie mooi wakker).
|
||||
|
||||
![]() Dat is met je golf2 gti?
Nooit problemen gehad?
|
|||
|
|||
![]() Problemen? In de vakantie's niet echt, behalve dat 't contactblokje een keer kapot is gegaan, geen ruitenwissers en verlichting meer...
Buiten de vakanties om gaat er wel eens wat mis ![]()
|
||||
|
||||
![]() vant weekend 1200 km --> 3 x voor mijn werk op en neer naar Den Helder
![]() |