![]() |
|
||||
|
||||
![]() nou ok, maar toch voor je eigen veiligheid zou ik t toch lassen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo verder rondrijden is geen optie! Levensgevaarlijk. Ik ben er nog niet uit, wordt zwaar ontmoedigd als ik naar die scheur kijk. Ziet er echt niet uit.
|
|
||||
|
||||
![]() Als ie in onderdelen weggaat, ik wil een optie op het blok
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jongens toch ,wat word hier een probleem van gemaakt !
![]() Er kan hier gewoon netjes een stuk in worden gelast ,je kunt er immers van boven en van onder bij ! Als dat alles is wat er aan mankeert ...... ![]() Een zaterdagmiddag werk ,en je ziet er niks meer van ! Ik heb wel veel erger meegemaakt ,dit stelt echt niks voor. (ja ,ik heb er ervaring mee ,althans, ik heb ook jaren opel gereden ,en daar zijn ook enkele vierkante meters plaatwerk in verlast...!) Dus ,conclusie ,las er gewoon netjes een stuk in ,buitenkant eventueel mooi strakplamuren,spuiten ,binnenkant mooi inkitten ,en niemand ziet er weer wat van! Als er geen grotere problemen zijn in de wereld...... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou...zal mijn naamgenoot hem zaterdag maar brengen dan?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het gaat er mij om dat het MAG!! Ik kan me een scenario inbeelden dat ik er mooite neem/kosten maak om dit te maken, en dat er bij controle (APK) wordt geconstateerd dat ik aan chassis delen heb zitten lassen wat helemaal niet mag. En vergeet niet dat roest ALTIJD 10 keer erger is dan hoe het aan de buitenkant eruit ziet. Dat moet jij weten als je erger hebt meegemaakt. Magoed. Ik heb een 10e opinion gevraagd bij een goede garage/APK station hier in de buurt, en die zegt dat ik het mag maken. Dus dat gaat nu ook gebeuren. Meer later! |
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog n jetta staan waar je dat deel uit kan flexen...
mocht je nog meer plaatwerk nodig hebben voor die rotte bak (:tongue) kan je dat dr ook wel uit zagen. auto gaat toch naar de sloop, dusj iek maak mooi prijs foor jou: allesj gratisj!
|
||||
|
||||
![]() Erg bedankt voor het aanbod, als je wat dichter bij woonde zou ik zeker langskomen! Sittard is voor mij 3 uur rijden enkele reis...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit is géén dragend deel, dat begint daar achter pas.....gewoon een nieuw stuk er in (laten) lassen en klaar is kees |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
post?
|
||||
|
||||
![]() Ik ga eerst eens het rotte gedeelte eruit slijpen en kijken wat voor plaatwerk ik nodig heb - ik ga proberen om het te fabriceren, het is toch uit het zicht. Het moet gewoon sterk en goed zijn.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je kan dit deel volgens mij gewoon kopen als vervangdeel..... |