![]() |
|
||||
|
||||
![]() Err, nee..en bolide is een groot woord
![]()
|
||||
|
||||
![]() Geef daar zelf maar invulling aan, kan ik zo niet over oordelen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En da's 2 keer bingo op 1 dag
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whahahahahahaha !! lol
|
||||
|
||||
![]() Vandaag even proefpassing gedaan, ziet er goed uit vind ik zelf
![]() Dacht eerst ze matzwart te spuiten, maar zilver is eigenlijk ook wel gewoon mooi. Wat denken jullie? Bij deze trouwens de officiele introductie van de Die!Die! diesel, de ex-christiaan ex-marco Golf Van 1.6D, met Recaro's en Spucknapf..enneh, nieuwe deur (vandaar de verse lak). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg zilver laten! Of zilver chroom o.i.d. zo'n kleurtje van Motip iig.
|
|
||||
|
||||
![]() staat goed! Maar die golf verdient toch inmiddels wel een ander lakje, hij is onderhand heel nederland doorgeweest
|
|
||||
|
||||
![]() Goud
|
|
||||
|
||||
![]() Mat zwart
![]() Nu wil ik ook 16" staal onder de passat ![]() Passen er trouwens ook nog VW naafkapjes op de velgen?
|
||||
|
||||
![]() Briljant wiel...
|
||||
|
||||
![]() tof
auto in donkergrijs en de wielen in licht zilver en dan maar cruisen |
|
||||
|
||||
![]() Wit! hoogglans graag.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hart matzwart en rand rood????
zo dus: ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie wielen!
|
|
||||
|
||||
![]() Auto Primer grijs en wielen Goud hahaha!
|
||||
|
||||
![]() Het plan van Berserker kan ik me wel in vinden, dit zijn namelijk mijn nieuwe winterwieltjes. En ik denk dat het op een grotere/bredere velg nog beter tot z'n recht komt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks voor de reacties
![]() Zowiezo eerst nog het naafgat uit laten draaien, stralen (zodat alle verbrande lak eraf is) en dan poedercoaten. Naafkapjes van een Golf 1 passen wel, die klem je tussen de boutkoppen. Maakt het wel af ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er top uit stijn, die deur/ stoelen en stuur doen em goed. Zie wel dat die supertech er nog steeds in zit
![]() En hij moet gewoon mat zwart blijven ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hey, stoere velgen man. Ik wou graag weten hoeveel er is tussen gelast. Dus hoe breed ze nu zijn geworden.
Ik heb ook 195 40 16, die heb ik bij autobandemarkt weg. Ik heb de maranconi zetalinea gekozen vanwege het ruige profiel. De banden hebben ook echt een super wegligging ook in de regen. Gewoon perfect Groeten Ronald |