![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als ik een sjonnie bak wou maken, kocht ik mezelf wel een Opel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heey een bekende auto...stond ook een keertje in Nijverdal bij de Chil Out. Erg nette en strakke golf 2....super
![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes , heb um ook in oostenrijk zien rijden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo zie ik 'n 2 graag! Mooi strak en geen zooi d'r op.
Hele nette auto! Off topic: Zijn d'r trouwens ook nog wat meer plaatjes van die gele mk1?
|
||||
|
||||
![]() jo! mocht tijd worden dat je je golf eens even voorstelde..!
goed plan om het niet te verkopen... mooie auto, in het echt mooier dan op de foto's grtn hj |
|
|||
|
|||
![]() @braedfan: Me kameraad van de gele golf 1 zit niet zo vaak op dit forum, er staan wel wat foto's van z'n auro op t net. ik zal ze wel in de gallery zetten.Als iemand dan zo vriendelijk wil zijn ze ff in dt topic erbij wilt zetten. Het is trouwens een 1.8 T 20V..
Bedankt Hajee, jouw wagenpark mag er ook wezen ![]() Last edited by Baricade : 30-10-2006 at 09:20. |
|
||||
|
||||
![]() mooi ding.. dus weer eentje uit almelo..
|
|||
|
|||
![]() Ja inderdaad, krijg je in zo'n saaie stad...PS Praise the lowered, and worship the slammed.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() astu
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ha, mooi. Dank u wel. Dit is dus de golf 1 van me kameraad.Heb ik aan mogen meesleutelen afgelopen winter om m klaar te stomen voor worthersee 2006.Hiervoor hadden we allebei nog nooit echt aan een auto gesleuteld.
De golf is geheel gerestaureerd en omgebouwd naar een 1.8Turbo 20 klepper. Velgjes zijn BBS E30 7j voor en 7.5j achter met conti 165/45/15 ![]() Last edited by Baricade : 30-10-2006 at 15:01. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog nooit echt aan een auto gesleuteld en dan gelijk effe een 1.8 20VT in een mk1 leggen... hoezo ontgroening? ![]() Heel net Golfje! Zal wel goed van de plek komen! Ze mogen dan een beetje raar praten, maar smaak hebben ze wel in Almelo. ![]()
|
|||
|
|||
![]() haha, inderdaad, wij zeggen gewoon ootooo
![]() Maar het meeste aan de golf 1 is gedaan met slechts een heftruck en 1 ratelsetje.serieus. ![]() Moet wel eerlijk zeggen dat we in de laatste stadium hulp hebben gehad van een medewerker van JD ivm bekabeling en een kameraad uit apeldoorn die automonteur is voor het onluchten van remmen ed. Deze laatste heeft ons ook veel info over hoe en wat gegeven. rest ging in Mc Gyver stijl... Eerste rit was gelijk worthersee 2006... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo, netjes gedaan dan!
|
|
|||
|
|||
![]() Allemaal bedankt voor de leuke reacties. En zojuist nog even gesproken met Hajee in z'n old-skool passat.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals ik al zei vind ik je mk2 erg netjes.
Maar damn! Wat is die mk1 geil!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb er nog een foto'tje van de golf 1 in de gallery gezet, en van me oude polo...doe alles volgens de uitleg maar krijg het g#v%d*mme niet voor elkaar. dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg dik golfje!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Aha heel mooi, staat me oude polotje toch nog een keer op het net...eeuwige roem..wel in winter outfit. maar toch.
|
|
||||
|
||||
![]() Dat ik je nog niet gespot heb in Alme lo(w)