![]() |
|
||||
|
||||
![]() orgineel gti pirelli, 8v. uitlaat is van supersprint, is standaard zo.
|
|
||||
|
||||
![]() is niet standaard zo.. uitlaat is gedraaid om naar boven te wijzen.. standaard wijst hij naar links..
dus gewoon de uitlaatdemper draaien totdat hij naar boven wijst
|
||||
|
||||
![]() dus toch standaard....
|
|
||||
|
||||
![]() indd ma sommige mensen weten alles beter
![]() super mooi golfje om te zien zo.. lekker kleurtje ook.. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi wagentje! Geen last van het dakje (lekken)? Heb je ook foto's van je VR6?
|
|
||||
|
||||
![]() ja heb ik wel, staat te koop ook, zal ik wel ff uploaden als ik thuis ben. zit nu op mn werk.
Wordt echt moe van al die zielige drammers die niet anders kunnen dan anderen afzeiken en idd denken dat ze alles beter weten. |
|
||||
|
||||
![]() Leuke golf, veel leuker die racestijl, ik zie ook linksonder op je keienvanger een beetje rood erdoor komen, kan dat?? Dat is wel jammer, ik zou nog iets andere wielen erop zetten, iets meer race-stijl...
|
||||
|
||||
![]() Nope, Not Gonna Happen, Love This Wheels!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() yep dussssss
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie Einzer
![]() Zal alleen voor een ander grilletje gaan, ééntje met een vw embleem erin en dan de booskijker d'r af. Dan krijg je zoiets : ![]() Verder nice Mk1 en veel suc6 er verder nog mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals die laatste is wel de bomb
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie einzer heb je? FF een vraagje komt jou supersprint uitlaat ter hoogte van de tank ook ergens tegen je carroserie aan heb de mijne er ook ondergezet en krijg hem niet goed? En heb zoals je uitlaat nu staat geen last van dat je bumper erg warm word omdat ie gespoten is met gevolg dat het gaat smelten?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo warm wordt je achterdemper nooit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vergis je daar maar niet in.
|
||||
|
||||
![]() heb van biede dingen geen last, uitlaat netjes vrij, niet veel ruimte boven achteras, en geen oververhitting op bumper
|
|
||||
|
||||
![]() Zal alleen voor een ander grilletje gaan, ééntje met een vw embleem erin en dan de booskijker d'r af.
tja, waarom denk je dat t er bij mij wel op zit,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vindt dat nl geen smoel smaken verschillen, accepteer t en loop niet te drammen |
|
||||
|
||||
![]() zoals beloofd, foto's van mn vr6, hoort hier niet thuis maar toch. \\FOR SALE// |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
?????????