![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je nou wat meer te besteden hebt, dan is dit mischien ook wel wat:
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...F%2B7SMTA%3D%3D ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tjah en dat gissen daar gaat het me nu om als je het niet zeker weet begin er dan ookniet over want t slaat echt op puin. Daarbij lig jij nu te gokken uit een post van mij dat ik een kamper een slecht mens vind. Staat dat er? Bij mijn weten komt in die hele post niks voor dat IK een kamper een slecht mens vind. Dus denk ook jij ff na voor je wat zegt. Verder no hard feelings ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kinderen, zijn we nu klaar? En no hard feelings? Dan was deze post ook onnodig. Ontopic weer! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kamper (die dus alleen zon zaken doen) hij bedoelde dit stukje ![]() sorry voor de offtopic |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() We houden nog wel van je hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom gerust eens een bakkie doen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die is wel mooi met APK en G60 op kenteken Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF GTI G60 118KW U9 Kleur(en) Zwart Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1781 cm3 Vermogen 118 KW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t. Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 1.032 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 1.530 kg Massa rijklaar 0 kg BPM € 5765 Datum eerste afgifte Nederland 16-05-2001 Datum eerste toelating 21-05-1990 Datum aanvang tenaamstelling 01-10-2005 Vervaldatum APK 11-10-2007 Wacht op keuren Nee Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 510 kg - geremd 1.200 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Alleen voor brom- en snorfietsen: Maximale constructiesnelheid N.v.t. Vermogen N.v.t. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeker weten, kijk maar naar de advertentie van de pool tafel!! mooie sjaal aan de muur hangen ![]() |