![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat ben jij toch een misselijk mannetje ![]() De airride blijft laag, dan kunnen ze er ook niet met de wielen vandoor gaan als ik er niet bij ben.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan heb je toch ook niet echt meer plezier van je auto he.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat zie je verkeerd, ik heb alleen nog maar lol met die auto... Voor al die andere ritjes en klusjes heb ik de cabrio nog... en daar heb ik ook alleen maar lol mee ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EDIT: Mits de cabrio het doet heet dat ![]() Last edited by Kevin20v : 19-04-2007 at 11:08. |
|
||||
|
||||
![]() om toch ontopic te blijven, @Vera: de golf is er flink van opgeknapt! ziet er stukken beter uit!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx, heb vanmiddag de achterkant nog gedaan en heb op de bumpers rode biesjes gemaakt op de plek waar de verweerde chromen zaten. Vind ''m best wel stoer nu ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met die snelheid van jouw moet je oppassen dat ze de wielen er onder het rijden niet afhalen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ohhhhhhhhhhhhhh ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Foto's!
Kevin: daar gaat je kleine beetje wat nog over was van je reputatie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha,die van mij ook niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Welke reputatie heb je het over?? ![]() ![]() Het gaat trouwens over het wel of niet te hard rijden in frankrijk (wat ik uit principe gewoon weiger, vind franse agenten nou niet echt über relaxed tegen Nederlanders in golfjes ![]() ![]() Quote:
Van mij hoeft ie het ook niet, 208km/h is hard genoeg ![]() Last edited by Kevin20v : 20-04-2007 at 19:45. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()