![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() graag!! ![]()
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info" Last edited by rickGT : 05-05-2007 at 22:33. |
|
||||
|
||||
![]() au, das wel erg... uhhh.. creme... niet wat ik hoopte sorry...
|
|||
|
|||
![]() mmm jammer ....
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt goed uit
![]() ![]() Ga zo door ![]() __________________ Golf 1 '83 VW haaksbergen |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een ander interieur gekocht
het is een grijs velours GL interieur uit een golf II, nou heb ik al een achterbank uit een amerikaanse jetta op het oog maar die moet ik nog steeds in Leiden ophalen(geen tijd, sorry Jurgen, maar wil hem nog steeds hebben als je hem nog hebt) maandag dus weer wat foto's Dit is één van de laatste dingen die ik er aan doe, vind hem mooi genoeg zo wie heeft er een foto van het velours interieur uit een golf/jetta? ook heb ik senter dopjes laten draaien voor de velgen, die ik nog moet ophalen en erin moet zetten
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info" Last edited by rickGT : 16-05-2007 at 22:59. |
|
||||
|
||||
![]() Hij ziet er goed uit hoor, benieuwd hoe het nieuwe interieur hem zal staan..
![]() |
|
|||
|
|||
![]() en anders ik wel
![]() gewoon een normaal interieur, geen kuip ofzo,het wordt denk wel beter zitten wat er nu in zit komt een GLI uit Friesland dat weer in deze jetta is gezet
|
|||
|
|||
![]() Een erg slechte foto(zal morgen met een digi ff nieuwe foto's maken), maar het is een foto met mijn telefoon, in het donker.
Woensdag ga ik bij JurgenSantana een GL achterbank halen die wel uit een jetta komt(dit komt uit een golf 2 deurs) Maarja een foto ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik zag je van de week rijden. koel ding!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zag em afgelopen zaterdag staan in zoetermeer. Ziet er erg netjes uit !! Stond lekker te glimmen daar.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bij de mac Donalds ![]() saus, ja lekker he dat poetsen, vond hem maandag nog niet genoeg glimmen dus nog maar een x gedaan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuke Jetta.
Blijf dat tornadorood toch DE kleur vinden voor Jetta, als je maar blijft poetsen ! |
|
|||
|
|||
![]() Foto's van mijn nieuwe interieur na het schoon maken
Het zijn de stoelen uit een golf II 3 deurs maar met een achterbank uit een (usa)jetta GL(i) ![]() ![]() En een fototje hoe laag die is, nee ik sta niet voor een drempel gewoon op een vlakke parkeerplaats(zover als een klinker parkeerplaats vlak kan zijn) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er zekr netjes uit! en lekker laag
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() dat denk ik wel
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() bijna alles is weer zwart in het interieur(op de dorpellijsten na)
![]() pookknop iets ingekort, met een nieuwe zak en orginele pookknop er weer op ![]() ![]() de nieuwe tekst achterop ![]() nog ff een foto van het GL interieur(alleen de stoel dan ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() weer wat kleine updates van mijn jetta
de wijzers van mijn teller unit oranje gemaakt- staat veel beter dopjes op de velgen laten draaien en gelijmt slotplaatjes achter de sloten- wegens pogingen tot inbreken- lang leven het alarm en ben bezig om mijn koplampen donker te maken en weer een dubbele ruitenwisser- is beter en die enkele was toch al naar de haaien
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info" Last edited by rickGT : 31-08-2007 at 16:13. |
|
|||
|
|||
![]() krijg hier de foto's er ook al niet ophttp://s131.photobucket.com/albums/p297/justinnouwels/?action=view¤t=117_1773.jpg
wat doe ik verkeerd??? cis er iets veranderd??
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info" Last edited by rickGT : 31-08-2007 at 16:12. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gewoon bij eigenschappen van de foto ,de link kopieren ,en by reply dan plakken in 'Ã*nsert image ',dan moet het lukken
![]()