![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind er niks aan...
![]() Nee Frankie, super kar! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hier zijn nog een paar foto's ze zijn niet helemaal gaaf komt door dat ze zijn met mobiel gemaakt |
|
||||
|
||||
![]() Helemaal super, alleen die knippers vind ik dan wat afstotend.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik wil ook zo'n witte rallye.................wat een SUPER bak!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Blijft mooi ,die witte achterkanten ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooie rallye man alleen zou ik de knipperlichten ook wit doen voor.maar verder is het een topper.
|
||||
|
||||
![]() mooi blok!!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie kar man!!!
![]() Ik zou de knippers lekker oranje houden ! Vind ik persoonlijk veel mooier . Misschien zou ik er zelfs ook nog normale golf achterlichten in doen. Dat hadden de vwm`s volgens mij ook . Back to basic, dat was ook het vwm motto. Last edited by Rallyegolf20vt : 13-05-2007 at 19:32. |
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie rallye zo !!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() doe mij de witte binnen kant maar |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er zeer sjiek uit
![]() __________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
|
|||
|
|||
![]() ik vind hem ook echt helemaal super, alleen ik zou er een gewone matzwarte grill in doen! Dan lijkt het origineler en zijn de knipperlichten ook niet zo'n eyecatcher meer...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en dan deze in de jetta of dit in de rallye ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
origineel is meegespoten.. maar idd denk dat matzwart bovenstuk van de grill mooier zou zijn of zelfs glanzend (icm. met de velgen).. verder geen kritiek.. vind hem geweldig. zelfs qua het dash geen discussie van deze kant..
|
|||
|
|||
![]() ow, is meegespoten standaard ja? wist ik niet! Maar dan lijkt zwart me ook nog steeds mooier!
|
|
|||
|
|||
![]() Supermooie Rallye.
|
||||
|
||||
![]() Mooie Rallye. En dat dashboard....ach smaken verschillen. Wat zat er voor dash in een Motorsport?
Zo?
I love airride. Last edited by Sander : 14-05-2007 at 23:12. |
|
||||
|
||||
![]() das ook wel leuk zo'n dashboard maar een beetje rommelig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() in deze opstelling vind ik het corrado dash mooier dan de golf 2 met die zwarte afwerkplaat. het corrado dash geeft het een beter geheel en mooiere positie van de meters.
die schakelaars zou ik gewoon terug plaatsen op het dash of vervangen door andere schakelaars en deze in het midden zetten |