![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ Berseker: Thnx
![]() @ g60fahrer: Thnx, dat vond ik nou ook ![]() @ crazy richard: Ik kon het model ook niet, tot ik op internet zocht naar een leuke oldtimer voor erbij of om op te knappen, mede omdat ie toch best zeldzaam is heb ik em gekocht. @ MauSeR35: Thnx, jammer genoeg ie is zeldzaam ja, maar we maken het beste er van ![]() @ Edrik: Thnx! Er zijn nog veel onderdelen te bestellen via een automaterialenzaak. De waterpomp die misschien vervangen moet worden heb ik ook al naar geinformeerd. Heel toevallig woont er bij mij iemand in de buurt die ook een paar van die wagens heeft. Nieuw zijn de waterpompen niet meer te verkrijgen, maar gereviseerd wel. Dan moet ik wel eerst lid worden van hun club, wil ik zo een waterpomp kunnen aankopen ( a 145euro ). Maar goed, ik werk zelf bij Defensie als koelmonteur, en ik heb de vraag al lopen bij een aantal collega´s. Die willen de pomp reviseren, lukt het, dan heb ik mazzel. Lukt het niet, dan koop ik een gereviseerde pomp. |
|
||||
|
||||
![]() Hoe zit het met het kenteken van je auto? Letters in het midden lijkt op rigineel NL kenteken uit laat '73.
Jens |
|
||||
|
||||
![]() RDW geeft idd weinig aan als import uit 93. Hij is gewoon ingevoerd in 73.
|
||||
|
||||
![]() Vet man zo'n K70 ! Zijn d'r niet veel meer van.
Veel succes ermee ! |
|
|||
|
|||
![]() @ Zeend: Geen idee, eerst maar ophalen en rustig alles bekijken.
Ben op het moment erg druk. @ maartenunplukt: Dus is ie in 1973 vanuit Zwitserland ingevoerd? @ PJVL_G60: Thnx kerel! 20 mei dus naar Den Helder meeting komen, dan staat ie er hoop ik! |
|
|||
|
|||
![]() 17-05-07
De K70 eindelijk in mijn bezit!!!! Specs: K70L 1600 75PK Sumatragroen Lak ziet er nog supergoed uit! Blok loopt als een zonnetje, alle verlichting doet het, fan, ruitensproeier enz Maar genoeg gelult, leun lekker achterover en geniet van de foto´s!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Vet kerel! |
|
|||
|
|||
![]() Thnx!!!!
Volgens mij is dat dus een ketting ipv een riem? Dus onderhoudsvrij, weet iemand dat? Lak ziet er ook echt nog supermooi uit! En de auto is al vanaf 1995 geschorst geloof ik, en starten....lopen!!! |
|
||||
|
||||
![]() Nou slammen en rijen met dat ding!
|
||||
|
||||
![]() Cool
![]() ![]() Heb je hem trouwens met je Aros/Lupo naar huis getrokken? ![]()
|
|||
|
|||
![]() @ maartenunplukt: Eerst uit elkaar trekken enz
@ GoOs-Golf: Ja, moet lukken dacht ik! Hahaha, met de Lupo....Iemand heeft zijn vrije tijd opgeofferd om met mij mee te rijden in zijn T4. Trouwens, de K70 is as zondag op mijn meeting te bezichtigen! |
|
||||
|
||||
![]() "Lak ziet er ook echt nog supermooi uit!"
Of ik zie het verkeerd,maar er zit toch serieus steenslag op de kap en een aanzienlijk gat in je scherm.................................. |
|
|||
|
|||
![]() Ja oke, hij heeft wel z´n plekjes.
Maar voor een auto van 1973 vind ik de lak toch nog erg knap er uit zien. |
|
||||
|
||||
![]() Superkar! Mijn vader heeft er ooknog 1 gehad, maar die is 'verschrotted'...
![]() ![]() Ik heb nog een stuurnaaf voor een moto-lita stuurtje liggen voor een K-70.
|
|||
|
|||
![]() Thnx Airtime!
Eerst maar even een plek zoeken, ik HAD een mooie plek, op die AHC waar ik lid ben en beheerder. Maar ik ben dus blij gemaakt met een dooie mus en nu heb ik geen plek. Ik ben razend!!!!!!!! Vanavond moet ie de aanhanger af, want die moet morgenochtend weer terug.... |
|
||||
|
||||
![]() aiaiai, das jammer, want goede klusplekken in DH zijn schaars...
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een hele mooie plek, maar die man is echt een dwarsligger, verdomme, baal ik van zeg!!!!!
Dus deze avond ergens anders wat vinden, en anders de gok maar nemen om em op de parkeerplaats te zetten... |
|
|||
|
|||
![]() dik man !!!!!!!!!!! en succes met een plaatsje vinden
grts richard |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je denkt toch niet dat ie meteen gejat wordt? Haal je toch de accu eruit?
|
||||
|
||||
![]() Nee, maar een auto die geschorst is mag niet op straat staan en de auto wordt er ook niet beter van. Erg zuur, hoop voor je dat je op tijd iets vind
![]()