![]() |
|
||||
|
||||
![]() na uren bezig geweest te zijn met de oude vooras heb ik de moed opgegeven en ben weer naar deventer gereden of hij niet nog wat had liggen.
eenmaal aangekomen had hij nog wel wat in een schuurtje liggen en dat ging er een stuk sneller af binnen 10 minuten had ik nieuwe draagarmen en torsieas :S deze ga ik er vandaag op zetten en hopelijk heb ik dan de voorkant weer op zijn wielen staan zodat de versnellingsbak er weer onder kan,en dan is het weer wachten op de spuiter voordat we verder kunnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wow wat een project zeg! Maar je pakt wel degelijk aan. Succes en toer ze dadelijk!
|
|
||||
|
||||
![]() was de camera gister vergeten dus heb geen foto's kunnen maken
![]() maar de vooras is zo goed als klaar, net bij de spuiter geweest en de kleur uitgezocht ik wou kiezen tussen l90z en l91z oftewel polizeiweiss of atlasweiss het is l90z geworden. l91z was me net te beige is niet verkeerd hoor die kleur is super maar niet bij mijn idee wat ik van plan ben. vanavond gaan we de versnellingsbak is schoonmaken en nieuwe pakkingen en keeringen in stoppen. update komt binnekort weer is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() na het probleem met de bak viel alles op zijn plek, ik kwam ook niet hellemaal uit met de remslagen die klopte niet hellemaal.
Na alles uitgezocht te hebben bleek dat ik de verkeerde leidingen heb besteld ipv voor trommels heb ik schijf leidingen besteld. maandag haal ik alle spullen op en hopelijk kan hij dan op zijn tijdelijke wielen staan. volgende updat zal woensdag zijn |
|
||||
|
||||
![]() update duurde ff maar beetje druk met werk,
![]() dit was dus het onderdeel waar ik op moest wachten het neusje van de bak waardoor je van een 3punts naar een 2punt bevestiging gaat ![]() de bak en remleidingen benzine leidingen zijn getrokken het ziet er een beetje rommelig uit maar nu ligt alles stak op de bodem en vast. nog een paar fototjes van de voorkant ![]() en nu is het wachten op de koets en kunnen we verder en dat zal voorlopig nog wel ff duren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() moest te lang wachten met niks doen dus besloot ik maar het motorblok aan te sluiten om een sfeer beeld te geven...
![]() en no 1 van de zijkant.. ![]() en nu is het echt nog ff wachten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() het lang verwachten belletje is dan eindelijk gekomen de koets en de deuren waren gespoten en al
![]() het resultaat ![]() ![]() eerst heb ik het chassis klaar gezet om hem er op te zetten ![]() ![]() toen de koets van de trailer af ![]() toen kwam een licht obstakel waardoor we door de knieen moesten... ![]() toen was het een beetje klooien en meten en... ![]() ![]() en toen moest ie weer naar zn tijdelijke onderkomen... ![]() overigens blijven deze wielen er niet onder en word ie voor nog wat omlaag gezet... tot de volgende |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd man, je hebt weer een auto! Maak er wat mooi's van!
|
|
||||
|
||||
![]() Nice update!
Tevreden over spuitwerk?
|
||||
|
||||
![]() jewel paar plekjes die overgedaan moeten worden.
alle wielkasten etc zijn getextileerd kabelboom zit er in en het hemeltje gaat er ook in deze week hopelijk. binnekort hopelijk fotos wat me pc is verrot en moet nu alles op me telefoon doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tof project!
Wel zonde dat je de wielkasten tektyleer! Een overlakbare bodyschutz had mooier/beter geweest. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er super uit. wit blijft toch een top kleur!
|
|
||||
|
||||
![]() in principe is de textiel er ook zo weer af want heeft niet egt gepakt
![]() en waar had jij het over heb je er wat meer info over? |
|
||||
|
||||
![]() duurt ff maar soms heb je meer tegenslagen dan meezitters
![]() op het moment ben ik druk bezig met de spatborden monteren en klaar maken om hem weg te brengen zodat aircooled.nl de draadboom en eventueel de hemel erin te zetten. op moment staat hij er zo bij ![]() ![]() alleen hij moet op een paar plekjes overnieuw gespoten worden want de verf is gaan los laten ![]() kwam tijden de grote schoonmaak ook deze nog tegen ![]() zodra de kever af is gaan we dit projectje maar weer is afmaken |
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagens............moet ook eens achter een kever aan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zonde dat het plaatselijk los laat!
verder ziet het er wel erg netjes uit zo op foto!
|
||||
|
||||
![]() Mooie lak..ben benieuwd naar het eindresultaat.
|
|
||||
|
||||
![]() Tof ding man!
leuk motortje ook, mzzls jens!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Is dat dezelfde kleur als die van Stijn? Zo ja, mooi kleurtje!
|
||||
|
||||
![]() nee geloof dat stijn panelweiss had en dit is polizeiweiss
maar er is weer is een tegenslag nadat ik het hemeltje erin geplakt had en het echt voor geen meter zat en met dezelfde vaart er weer uit getrokken is, is er een orininal style headliner van tmi besteld en laat ik deze er denk ik maar inzetten |