Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 24-06-2007, 20:52
SandR-GT SandR-GT is offline
VW Fanatic

up..
Old 06-07-2007, 15:00
VW Fanatic

Upje..

Hoogste bod €4750, wie gaat eroverheen?
Old 09-07-2007, 16:36
VW Fanatic

Niemand ?
Old 02-08-2007, 15:44
VW Fanatic

Default Lupo met weinig kilometers/ top onderhouden

Klik op de afbeelding(en) voor de fullres-versie!

Volkswagen Lupo
Cilinderinhoud: 999cc
Bouwjaar: 1999
Kilometerstand: 39.000 (met Nationale Auto Pas)
APK-vervaldatum: 02-2008

Ik denk dat je geen andere Lupo kunt vinden in deze staat! Niet om een standaard verkooppraatje op te hangen, maar hij ziet er simpelweg nog super uit! Zo vind je er geen tweede!

In de parelmoerkleur zit veel diepte. Van lichtblauw in de zon tot donkerblauw in de schaduw, erg bijzonder!

Hij verkeert gewoon in nieuwstaat, APK dit jaar blanco gekeurd zonder opmerkingen, en verwacht dat het volgend jaar niet anders zal zijn. Verbruikt niets aan olie. Alle boekjes en rekeningen aan onderhoud gereleateerd zijn aanwezig.

Er liggen nog goede banden om in de maat 175/65 (standaard 155/?) en je merkt het verschil aanzienlijk! (heb ook met andere Lupo's gereden voor ik deze aangekocht heb)

Verder doet het sportinterieur veel aan de sfeer binnenin de auto (het blauw op de stoelen is niet zo schreeuwerig als de andere leverbare interieurkleuren en bovendien komt het mooier uit op de antraciete accenten (normaal is dit in de meeste gevallen lichtgrijs, samen met onder andere het onderste deel van het dashboard komt dit heel oubollig over) Ook de witte tellerplaten fleuren het interieur op. 's Avonds is het net zo sfeervol, lichtblauwe verlichting van de klokken en het radiofrontje, gecombineerd met rode naalden van de tellers en bedieningsorganen.

De Lupo staat bekend om zijn kleine buitenafmetingen en toch de verassende ruimte vanbinnen. Ook lange mensen kunnen hier een goede zitpositievinden en achterin hoef je niet alleen kinderen te plaatsen, ook volwassenen vinden hier een plekje. Het is officieel een 4-zitter, met achter 2 sportief gevormde zitplaatsen. Echter een 5e persoon meenemen in de auto is geen probleem zonder hem in de kofferbak te hoeven zetten. Ook is de achterbank in 2 gelijke delen neerklapbaar en is de rugleuning in 2 standen te verstellen, zodat je meer bagageruimte kunt creëren. Dit met een simpel systeem waar totaal geen kracht voor nodig is om de bank te verstellen.

Ook zit de lupo vol met opbergvakjes, zo uit mijn hoofd geteld zijn het er 9, maar weet het niet zeker, het zijn er in ieder geval genoeg!

Motorisch is de Lupo ook in top staat. Zoals eerder vermeld verbruikt die niets aan olie, loopt stationair en komt vlot op temperatuur. Misschien in de motor wat rumoerig op toeren/snelheid, maar het komt zeker niet irritant over, het klinkt wel leuk zelfs.

Bovendien beschikt de Lupo over 1 van de beste geluidsinstallaties, dan al niet de beste, uit zijn klasse, die het motorgeluid met gemak naar de achtergrond verplaatst. Het geluid dat uit de boxen van de Lupo komt, komt dichter bij het geluid van mijn vader zijn Opel Vectra GTS dan het geluid dat de radio van mijn moeders Peugeot 107 produceert.

De Lupo maakt van autorijden geen strop, door het in hoogte verstelbare stuur, die vanaf fabriek optioneel is voorzien van stuurbekrachting, de goed instelbare stoelen.

Kortom, echt een auto waar je nog lang, lang plezier van kunt hebben!

Bovendien een leuk autootje voor in de 'Tuning-scène', tussen al het geweld van de Golfjes en Polootjes, voor de tuning-minded forumleden.

Ik zou zeggen, kom eens langs voor een bezichteging en/of een proefritje, dat zegt natuurlijk meer dan hoeveel woorden/zinnen dan ook!

€5250,-

Als er animo naar is kan ik ook eens kijken voor een ANWB AutoTrust-garantie, al lijkt me dat met deze auto in deze staat zonde van het extra geld..

Zo vind je er in ieder geval geen tweede namelijk in deze staat in goede zin..

Voor meer vragen:
0651223159
Old 02-08-2007, 17:13
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

2 advertenties is nergens voor nodig, ik heb ze samengevoegd
Old 03-08-2007, 18:37
VW Fanatic

Oke dankjewel! Kon die andere niemeer terugvinden vandaar!
Old 04-08-2007, 16:54
VW Fanatic

Up!
Old 13-08-2007, 19:22
VW Fanatic

Zojuist een onderhoudsbeurt gehad..

€4750 en hij verwisseld van eigenaar.
Old 16-08-2007, 10:25
VW Fanatic

up!
Old 19-08-2007, 10:28
VW Fanatic

anders gaat die binnenkort alsnog naar de garage waar de koper ervan dan 1000 euro's meer op tafel moet leggen!!
Old 23-08-2007, 14:19
VW Fanatic

=)
Old 25-08-2007, 11:49
VW Fanatic

laatste dagen..
Old 27-08-2007, 18:09
VW Fanatic

Tot overmorgen beschikbaar (woensdag) !
Old 28-08-2007, 15:31
crazy richard crazy richard is offline
VW Fanatic

raar dat je niemand vind voor dat bouwjaar-km stand en staat waarin hij verkeerd

misschien iets te mooi je verhaal willen vertellen ??

in de toekomst wat minder nadrukkelijk blijven hameren hoe perfect hij wel niet is
daar zoeken veel mensen wat achter..gewoon km stand/bouwjaar en dan erbij in perfecte staat verder niet zoveel verhaal en dan die foto's
dit alles goed bedoeld dus he !!!!!!!!!!!!

blijft een superstrakke lupo voor weinig dus nogmaals raar dat er geen interesse is
Old 28-08-2007, 19:00
VW Fanatic

Dankje Richard! Had de advertentie al aangepast maar de oude staat er nog steeds bij..

Sja, ik weet het ook niet, voor deze prijs koop je soms op marktplaats net zo goed een met meer dan een ton op de klok!

Maarja bedankt voor je feedback!

Posting Rules