![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als het om een mooie Golf 1 gaat is het denk ik niet zomaar voor snel vervoer of wat ze net tegenkomen. En daar zoek ik dus iets goed voor. Bij dat gele ding hierboven draai je bij een oude golf zo de pook eraf en is hij los, dat is dus ook geen optie... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vind dit ook een mooi systeem, hoe zit het nou met apk? dacht dat sommige niet apk-proof waren? |
|
||||
|
||||
![]() of wel apk-proof?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 30-10-2015 at 10:20. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als ze je auto willen hebben krijgen ze hem sowieso wel mee ![]() Je kunt het alleen wel uitstellen hoe snel ze hem mee nemen ![]() Zit er ook aan te denken om een snap off naaf aan te schaffen, voor diefstalbeveiliging en een beetje om wat vrienden de gek aan te steken. Maar past zo'n ding wel achter een origineel CL stuur? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() en tuurlijk past ie niet achter een origineel stuur........
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Waarom ![]() En hoezo past het niet achter een origineel stuur? |
|
||||
|
||||
![]() omdat het werkt als een stuurnaaf voor een sportstuur,dus met de 6 inbusboutjes....
|
||||
|
||||
![]() je originele stuur zit met 1 centrale moer vast (24mm geloof ik) en deze met 6 kleine inbusboutjes.
o gerben was me voor ![]()
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 30-10-2015 at 10:20. |
|
||||
|
||||
![]() Ah, goed om te weten, dan kan dit voor mij ook geen problemen geven!
Last edited by RubenD : 02-06-2010 at 18:35. |
|
||||
|
||||
![]() mooi om te weten idd, ga er binnenkort ook 1 bestellen
|
|
||||
|
||||
![]() En voor dat versnellingsbak slot, volgens mij bedoel je http://www.bearlock.nl/
Die hebben mooi spul, enige wat je ziet, na de inbouw is een cilinderslot aan de zijkant van je middentunnel. |
|
||||
|
||||
![]() Ook wel eens naar gekeken ja maar volgens mij kan je hem zo uit zijn versnelling halen als je eronder kruipt en de schakelstang loshaalt.
En wat als je een andere versnellingsbak eronder wil? Volgens mij moet je dan je bearlock kapot slijpen.
|
||||
|
||||
![]() denk ook dat een visueel zichtbaar slot een preventieve werking heeft
|