![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het was inderdaad een mooie meeting alleen jammer van de prijzen.
Het valt wel op dat ze iedereen weer bij naam kende (vrienden). En er waren meerdere mooiere auto's als die prijs gewonnen hadden. Maar ja verders ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn aandeel:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat zal ik zeggen...
Prachtmeeting... Goed gebierd...gezellige sfeer..niet te groot.. Top dus... Op naar volgend jaar.... grtz..Vic
|
||||
|
||||
![]() Het was mooi ja!!!
Hellaas geen Derby gezien maarja stond zat ander mooi spul. Gr Arno |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whahahahaha Humor ! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @sixpack....dacht zelf al ga dr niet op in ;-)....
grtz...Vic
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Doet zeer he de waarheid. Verder de meeting was super ![]() Het was vorig jaar en nu weer het valt gewoon op. Beetje jammer maar nogmaals verder top. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja dat was vorig jaar ook al zo ![]() Maar ja, dat kan de pret niet drukken toch? Vorig jaar wel geweest, dit jaar niet omdat me auto in de garage stond.
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg:
Wij zijn KAPOT ..... ![]() Bedankt voor de gezelligheid de sfeer en de fijne reacties die we krijgen ! zonder jullie zijn we natuurlijk nergens, Ik hoop tot volgend jaar ! Groeten Peter (Dub05 Crew) P.s. dat we de namen kennen van bijna alle prijswinnaars,is te danken dat we al heel lang meelopen in de vw sene, en als we het niet weten, vragen we rond hoe de persoon heet van de betreffende wagen . geen vriendjes politiek, dat boeit ons niet. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
volkswagen wereld is klein ...... ![]() heb weer wat gemist .... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het echt balen dat ik er niet bij was
![]() Zowel kwa locatie als gezelligheid (vorig jaar dan in ieder geval!) vond ik het een topmeeting! Maar ja, zonder auto word het moeilijk he ![]() En wat die prijzen betreft, dat maakt mij niet uit waar ze heen gaan ![]() Ik vind het zo en zo al relaxed (dat was vorig jaar tenminste zo) dat er niet te veel prijzen zijn! Gewoon een paar prijzen voor algemene groepen en niet per autotype apart etc. En wat betreft die opmerking over of de prijzen niet terecht waren.. van sommige van vorig jaar vond IK van niet, maar dat is smaak en over smaak valt niet te twisten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben vandaag ook geweest voor het eerst met mijn zoontje ;-). Ik ben echt blij dat het nu een keer bij ons in de buurt was. Echt een goede locatie en mooie auto's gezien. En natuurlijk even een paar foto'tjes
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Was inderdaad erg goed vandaag!! Lekker weertje, mooie auto's wat wil je nog meer?
complimentje weer voor de organisatie! |
|
||||
|
||||
![]() Zo te zien echt een goede meeting geweest, jammer dat ik er niet bij was. Volgende week MIVW ga ik zeker niet missen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad, leuke locatie, pijn aan de kaken van het ouwehoeren, rode nek en hoofd ( ja, als je veel hebt dan wordt ook veel rood.....).
Volgend jaar weer, gezellie!! Organisatie bedankt!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
![]() super meeting ben er volgend jaar weer bij.