![]() |
|
||||
|
||||
![]() Garage Vries in Jistrum
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb de laatse dagen eindelijk wat tijd gevonden om aan de golf te beginnen.
eerst ff lekker schoon gemaakt: ![]() de caddy ook maar ff: ![]() toen de auto helemaal geschuurt met schuurmachine, randjes en binnenkant deuren moeten nog: ![]() en gister heb ik hem voor alfast ff weer op z`n buik gegooit zodat ik de scherms even pas kan maken op deze laagte ![]() ![]() ik wil hem nog ongeveer 1.5 tot 2 cm laten zakken, want m`n caddy heeft nu een grond speling van 4 cm en daar kan ik overal nog redelijk mee komen. de golf heeft nu 6cm grond speling dus die MOET nog ff wat lager ![]() ![]() owja bij het plaatsen van de schroefzet kwam ik deze orginele VW remblokken + schijven nog tegen, zijn varvangen net voordat de auto stil kwam te staan ![]() ![]() moet hier en daar nog wat roest plekjes behandelen en er moet hier en daar nog wat geplamuurt worden en dan kan hij de spuitcabine in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er veel belovend uit, maar kijk de caddy
![]() ![]() ![]() kan ook ni anders dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig sikke
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ben benieuwd hoe het projeckt gaat uitpakken
|
|
|||
|
|||
![]() komt wel goed met deze golf succes er mee.!!super mooi projeckt.
|
||||
|
||||
![]() Gaat lekker vlot.
Succes met de verbouwingen, ben benieuwd.
|
|||
|
|||
![]() Leuk project, succes ermee.
Maar dat zal wel goed komen, net zoals de caddy. Die staat er ook super mooi bij !!
|
||||
|
||||
![]() Bedank voor de reacties
![]() ![]() Vandaag de achterste veerpoten van de paas haas gehaald en onder de special gezet, toen gelijk ff wat ruimte gemaakt in de wielkasten door de randjes om te kloppen. De buitenste rand heb ik achter ook nog ongeveer 0.5 cm naar buiten geslagen. Alles gelijk goed ontroest en in de preimer gezet, v/d week de randen nog even besmeeren met carrosorie kit zodat er geen vocht tussen kan komen en dan is dat wel weer bestand tegen een paar winters. en ik heb nog heel wat kleine roest plekjes weg gehaald. hier nog een paar foto`s: ![]() achterkant met dicht gemaakte uitlaat uitsparing en sleepoog loos: ![]() ![]() Als het interieur enzo er weer inzit en de tank vol diesel zit moet hij achter als het goed is nog een aardig stukje lager liggen, tenmisnte de paas haas lag altijd een stuk lager achter en ik heb niks aan de hoogte verandert. |
|
||||
|
||||
![]() Waarom ga je er niet gewoon zo mee rijden? Vind het wel een leuk "kleurtje".
|
||||
|
||||
![]() He kerel, je hebt de smaak weer te pakken zie ik
![]() Kom binnen kort wel ff in RL bewonderen, zal ik gelijk ff wat goodies meenemen. grt Bonne |
|
||||
|
||||
![]() @breadfan83, dan krijg ik ruzie met de vorige eigenaar
![]() Ik mocht hem al niet eens rollen met een industrielak, du nu gaat hij hem voor mij spuiten (hij is spuiter) in leger groen (mat trouwens) zoals het nu lijkt ![]() @Bonne, kom maar weer eens langs ja in je nieuwe slagschip, daar passen al die goodie`s wel in toch?? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo gister nog weer even tijd gevonden voor de special.
Ik heb eerst de uitlaat onder de paas haas vandaan gehaald en de tank leeg gehaald wand die had ik net voor het ongeluk vol gegooit. Hier even 2 foto`s van de werkzaamheden aan de paashaas ![]() ![]() ![]() Zo kon ik mooi de tank en de uitlaat er onder vandaan halen ![]() Daarna heb ik de uitlaat weer onder de special geplaatst. De last afhankelijke remdruk regelaar weer gangbaar gemaak en opnieuw af gesteld vanwege de verlaging. En ben nog aan het schuren geweest met de binnen kanten van de deuren. De verf is inmiddels besteld, als het goed is komt de spuiter deze week langs om de schade op de achterkant strak te zetten en hier en daar nog wat kleine deukjes weg te halen. Ik hoop dat hij over een week of 2 gespoten is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Paashaas op bezoek bij klusbedrijf Beun de Haas.
![]() Zo zag het er bij mij ook uit toen ik vanalles onder de Jetta uit moest halen. Ben benieuwd hoe ie er uit gaat zien als ie van de spuiter terug komt. Succes!
|
||||
|
||||
![]() zaterdag 6 Ocktober word hij dan eindelijk gespoten
![]() En heb de laatste weken weer heel wat gedaan. heb de distributie vervangen + alle filters, vloeistoffen en snaren de auto voor de rest technisch ook nog ff na gelopen en kan weinig kritieke dingen vinden voor de APK alle laatste roestplekjes behandeld alle laatste randjes en hoekjes geschuurd wielkastranden afgekit vanwege het omvouwen van het randje voorste veerpoten een cm of 6 omhoog gedraaid zodat hij straks op de kar kan andere wielen gemonteerd voor het spuiten binnen + buitenkant ff grondig schoon gemaakt de deuren er uit gehaald en leeg gehaald enz enz enz Ik zou hem vandaag naar de spuiter brengen zodat hij hem thuis mooi kan plamuren ( de deuren zijn er al wel) maar vanwege dit klote weer is dat niet gebeurd, hopen dat het maandag droog is en anders komt hij hem hier plamuren. Vrijdagavond brengen we hem naar de spuiterij zodat we zekerweten dat hij zaterdag droog is en dan zaterdag spuiten dus, EINDELIJK ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi man! Ik ben benieuwd hoe het word!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die zijn er meer ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
IDD ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We wachten allemaal al zo lang ....... ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha, sorry dat ik jullie zo lang laat wachten maar er is zoals altijd weer heelwat tussen door gekomen.
maarja nu word hij dus eindelijk gespoten op zaterdag en ik hoop er voor november mee te kunnen rijden, dat moet ook wel want rond 10 november is de schorsing afgelopen ![]() |