![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor je aanbod hoor!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() alderaast no jo ek al wer oan de jetta! mat mien mar ferkeapje ljow ik....
Leuke bak, valt zeer zeker wel wat van te maken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geef je m toch aan mij .voor op de golf ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij lekt koelvloeistof
![]() Gisteren naar het werk. Toen ik in Dokkum iemand op moest pikken drupte hij voor al, toen toch maar voorzichtig doorgereden [naar Esonstad, Anjum]. Daar 's middags toen we klaar waren er 3.5 liter water in gekieperd. Weer naar huis gereden. Voor de rit naar Drachten gisteravond er nog maar eens 1.5 liter koelvloeistof bij gedaan. Toen we uit Drachten vertrokken weer liter en nu zonet keek ik eens even hoe het er voor stond, moest ik de laatste 2.5 liter bijvullen en was ie nog niet eens op peil ![]() |
|
||||
|
||||
![]() conclusie.... JA hij lekt
|
||||
|
||||
![]() Joh
![]() En volgens mij [als je er voor staat] links bovenin bij de slang aan de radiateur. Was van plan er wat aan te doen, maar heb rammende pijn in de kopf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Interieur foto's!
Nou ja, min of meer, heb 's ochtends om kwart over zes en één bak koffie nog niet een hele vaste hand ![]() Is wel redelijk ok, maar kan wel een opknap beurtje gebruiken. Krijg binnenkort van iemand een netjes Pacific interieur wat er eerst in komt en ik dit op ga knappen. Wil dan de huidige kuipstoelen fiksen en opnieuw bekleden [althans, poging doen tot] en dan de Pacific achterbank in dezelfde kleur en stof en dat er dan in zetten. Eindelijk een vaste achterbank ipv die losse Golf rugleuning nu. Zodra ik het heb meer info, nu eerst foto's van het oude ![]() Voorstoelen: ![]() Bijpassende achterbank: ![]() ![]() 92.2 FM, Omrop Fryslân! Simmer op de radio ![]() ![]() Tellers: ![]() Ook de to-do list wat uitgebreid: - Verstelbare buitenspiegels Van binnen of buiten maakt me niet uit, maar deze willen niet verstellen ![]() Last edited by Ebut : 10-08-2007 at 22:31. |
|
||||
|
||||
![]() Zo hee, race-teller-naalden
![]() ![]() Je achterruitverwarming staat aan trouwens. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, auto net aan voor de rit naar het werk
![]() Radio en licht staan ook aan. En nee, ik niet, Berend [Lunatik, vorige eigenaar] misschien, nog nooit gevraagd trouwens. |
|
||||
|
||||
![]() Interieur update
![]() Kadootje gekregen van een medeforummer [thanks Louw!] Komt er binnenkort in, kan ik dat andere mooi wat opknappen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie jetta kleur is ook gaaf en natuurlijk dat het een coupe is nice ride blijf dit topic volgen
|
|
||||
|
||||
![]() Nadeel is is dat deze stoelen voor een 4 deurs zijn, maar zo vaak zitten er toch geen mensen achterin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() och hoef je ook niet snel iemaand te vervoeren
|
|
||||
|
||||
![]() Och, ze kunnen nog wel naar voren, gewoon onderaan die hendels even omklappen
![]() Maar als er iemand [of meer] achterin zitten klappert het toch zo [uitlaat en veren] dus is zowiezo niet echt verstandig, maar ach ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kan je zelf toch maken van je oude stoelen ( ijzer draad en de plastic stukje meer is het niet ) |
|
||||
|
||||
![]() Ja, maar dat moet weer gebruikt worden, wil de kuipen opknappen. En dan moet ik in de nieuwe omsnijen en dat wil ik liever ook niet
![]() |
|
|||
|
|||
![]() oke
Quote:
die heb ik wel voor je liggen kan je wel op halen ....voor noppe |
|
||||
|
||||